دست‌نشان : چرا کنترل دوپینگ در لیگ یک کم شده ؟!

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت : نمی‌دانم دلیل کاهش نظارت و کنترل دوپینگ در لیگ دسته اول چیست .

نادر دست‌نشان در مورد دیدار روز یکشنبه با ایرانجوان بوشهر گفت : بازی خیلی سختی با این تیم بوشهری داریم . آن ها انتحاری بازی خواهند کرد که کار ما را سخت می‌کند ، ضمن این که خیال شان راحت است که ما هواداران مان که حامیان اصلی تیم هستند را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم . روی این دو مساله فکر کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با تمرکز خوب مقابل این تیم بوشهری خوب بازی کنیم . 

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه ملوان گفت : هیات مدیره روز گذشته جلسه‌یی داشت و قرار شد که بخشی از مطالبات بازیکنان تا هفته ی آینده پرداخت شود ،‌ البته قرار بود این پرداختی روز سه‌شنبه یا چهارشنبه ی هفته ی قبل انجام شود که به دلایل خاصی این اتفاق نیفتاد . ملوان وارث یکسری بدهی‌ها و مشکلات زیاد است که حل آن ها بسیار سخت است . امیدوارم برای شب عید بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود .

دست‌نشان در مورد اشتباهات داوری در لیگ یک گفت : اشتباهات داوری همیشه بوده و هست . رییس کمیته ی داوران هم یک رییس بسیار قوی و سالم است که همواره حامی داوران است . امیدوارم داوران قدر این رییس خوب شان را بدانند . به‌هرحال همواره یکسری داور جوان می‌آیند و در لیگ یک قضاوت می‌کنند تا به لیگ برتر برسند . طبیعی است که انتظار داشته باشیم این داوران مرتکب اشتباه شوند ،‌ اما امیدوارم درصد اشتباهات داوران کم شود . مشکل لیگ یک جایی است که گاهی اوقات داوران لیگ برتری در آن قضاوت می‌کنند ، اما از این داوران انتظار بیشتری هست ، نمی‌دانم ! شاید آن ها با نارضایتی در لیگ یک سوت می‌زنند یا این که خیلی مغرورانه در لیگ دسته اول قضاوت می‌کنند ، زیرا کیفیت داوری‌شان در لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است ، حتی نوع برخورد و رفتارشان هم فرق می‌کند . 

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی افزود : شاید بهتر باشد که همه قدر لیگ یک را بدانیم و بدانیم تا لیگ یک نباشد ، لیگ برتری هم نخواهد بود . به نظرم من کمیته ی داوران باید کلاس‌های توجیهی زیادی برای داوران بگذارند و داوران لیگ برتری هم ارزش و احترام لیگ یک و تیم‌های آن را بیش از گذشته حفظ کنند .

وی در مورد بحث دوپینگ در لیگ یک گفت : نمی‌دانم چه بگویم ، همه برای فوتبال پاک و سالم شعار می‌دهیم . حتی مسوولان برخی تیم‌ها با من تماس می‌گیرند و شفاهی می‌گویند چرا نسبت به بحث دوپینگ معترض نمی‌شوند ،‌ اما واقعیت این است که نظارت و کنترل دوپینگ در لیگ یک نسبت به سال‌های قبل بسیار کم تر شده است ، دلیل آن را نمی‌دانم . من در مورد تیم خودم می‌گویم . در ۲۶ هفته فقط از ملوان دو بار تست دوپینگ گرفته شده است . چرا نظارت در دوپینگ کاهش پیدا کرده است ؟ 

دست‌نشان تصریح کرد : این که هم‌اکنون بخواهیم کنترل و نظارت در دوپینگ را افزایش بدهیم هم شاید خیلی فایده نداشته باشد ، زیرا کسانی که می‌خواستند در مسایلی مثل دوپینگ کار کنند ، کارهای شان را انجام داده‌اند و اکنون حواس شان هست . امتیازات زیادی هم جا به جا شده است ، نمی‌توانیم سر خودمان کلاه بگذاریم . اما من از مسوولان ، مدیران و مربیان و کمیته ی پزشکی فدراسیون می‌خواهم کنترل و نظارت بر دوپینگ افزایش پیدا کند . از جناب محمودزاده مسوول لیگ یک می‌خواهم که در این مورد پیگیری‌های بیشتری انجام بدهند . 

"خبرگزاری فارس"

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها