ملوان پیروز سربلند دربی شمالی ها

رقابت های هفته ی بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال عصر امروز با برگزاری 4 بازی به پایان رسید .

در یکی از بازی های مهم امروز ، تیم های ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران دربی شمال کشور را در شهر انزلی و ورزشگاه تختی برگزار کردند .

ملوانِ میزبان این بازی را با برتری آغاز کرد و در همان ابتدا موفق شد با گل بابک مرادی از میهمان پیش بیفتد . نساجی در ادامه برای جبران گل خورده شکل تهاجمی پیدا کرد و چند موقعیت به دست آورد اما دومین گل نیمه ی اول بازی هم وارد دروازه ی این تیم شد . شهریار مقانلو پاس رو به جلوی هم تیمی خود را در دقیقه ی 43 بازی تبدیل به گل کرد تا میزبان با خیالی آسوده به رختکن برود . در نیمه ی دوم هم ملوانی ها خوب کار کردند و در دقیقه ی 51 بازهم روی یک حرکت از جناحین دفاع نساجی موقعیتی خطرناک ایجاد کردند . این توپ توسط مجید بهروزی ، مدافع نساجی ، به اشتباه وارد دروازه ی مازندرانی ها شد تا یک پیروزی قاطع برای ملوان رقم بخورد . تیم نساجی پس از این که در بازی قبلی مقابل خونه به خونه ی بابل شکست خورد ، امروز هم مقابل یک تیم شمالی دیگر مغلوب شد تا روند ناموفق مقابل تیم های شمالی را ادامه دهد .

شاگردان مهابادی در حالی با 39 امتیاز به رده ی پنجم جدول سقوط کردند که فرصت ماندن در رده ی چهارم و هم امتیاز شدن با تیم دوم جدول را داشتند . ضمناً در حال حاضر تیم اکسین هم اگر در مقابل شهرداری ماهشهر پیروز شود ، جای نساجی را در رتبه ی پنجم جدول می گیرد .

در سمت مقابل شاگردان نادر دست نشان با این پیروزی پرگل 35 امتیازی شدند و به رده ی هشتم جدول صعود کردند . با این روند از دست رفتن امتیازات که تیم های بالانشین در هفته های اخیر داشته اند ، ملوانی ها هم امیدوار هستند که بتوانند خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه کنند .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “ملوان پیروز سربلند دربی شمالی ها”

  • blank
    حجت
    24 بهمن 1396 at 7:29 ب.ظ

    با تشکر از همت و زحمات تک تک بازیکنان و مربیان و تشکرات ویژه از نادرخان دست نشان ، که با وجود عشق و علاقه به تیم همشهری و محبوبش نساجی ، در امتحان سربلند ظاهر شد و در همراهی با ملوان ثابت قدم باقی ماند . همه ی بازیکنان عالی بودند : مرادی ، مغانلو ، پژمان ، زحمتکش ، حیدریه ، جهان کهن ، حیدری ، غلامی ، گوگ و تماشاگران همگی عالی بودند . حالا نوبت مسوولین شهری انزلی است که به طور شایسته از زحمات افتخار آفرینان ملوان قدردادنی مادی و معنوی کنند .

  • blank
    mehranneusha
    25 بهمن 1396 at 12:08 ق.ظ

    جالبه با یک کیلو غوره هم سردیمون نمیشه ولی امان از یک مویز …!

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها