اخبار کوتاه از ملوان

تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر امروز دوشنبه زیر نظر نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان در یک هوای مه آلود و سرد زمستانی ، در زمین اختصاصی مجموعه ی ورزشی حسن رود پیگیری شد .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی ؛ تمرین تیم فوتبال ملوان پس از یک روز استراحت عصر روز دوشنبه زیر نظر نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان در یک هوای مه آلود و سرد زمستانی ، با حضور گرم و پرشور هواداران همیشه عاشق و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان در زمین اختصاصی مجموعه ی ورزشی حسن رود نیروی دریایی پیگیری شد .
* صادق صادقی – علی نوری – شهریار مغانلو ، و مهیار نوری در تمرین عصر امروز به دلیل مصدومیت با لباس شخصی حضور یافتند و پس از گفت و گو با کادرپزشکی محل تمرین را ترک کردند .
 * نیما میرزازاد (به دلیل انجام کارهای شخصی) و ، پوریا غلامی (با اجازه ی کادرفنی) در تمرین عصر امروز غایب بودند .
 * محمد پوررحمت الله هافبک تیم فوتبال ملوان که به دلیل بیماری آنفولانزا پیش از دیدار مقابل مس کرمان چند روزی در تمرینات ملوان غایب بود ، از عصر امروز در تمرینات تیم فوتبال ملوان حضور یافت و به همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت .
 * اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملوان تمرین امروز را با ذکر فاتحه و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد و همچنین یک دقیقه سکوت برای شادی روح مرحوم سلطانعلی روشندل پدر بزرگوار آقای محمد روشندل بازیکن ارزنده ی تیم فوتبال ملوان آغاز کردند .
 * نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان پیش از شروع تمرین امروز در جلسه یی کوتاه درباره ی دیدار مقابل مس کرمان با ، بازیکنان ملوان به گفت و گو پرداخت .
 * هواداران خونگرم و همیشه عاشق تیم فوتبال ملوان در تمرین امروز علی رغم برودت هوا برای اعضای کادرفنی و بازیکنان ملوان سنگ تمام گذاشتند و به تشویق تیم ملوان پرداختند ، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان نیز در پاسخ به ابراز احساسات هواداران دوست داشتنی ملوان دقایقی نزد هواداران ملوان رفت و ضمن تقدیر از حمایت همه جانبه ی هواداران دقایقی با آن ها هم کلام شد .
 * بازیکنان تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز دوشنبه پس از گرم کردن بدن های خود زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان تمرینات تاکتیکی را در دستور کار داشتند که این بخش از تمرین شامل انجام تمرینات حفظ توپ ، توسعه و تعویض منطقه ی بازی و حمله به دروازه بود .
 * تمرین تیم فوتبال ملوان روز سه شنبه از ساعت ۱۲ در استادیوم تختی پیگیری خواهد شد .

blank

telegram

0 replies on “اخبار کوتاه از ملوان”

  • blank
    فرهاد مجیدی
    19 بهمن 1396 at 4:29 ب.ظ

    سلام دوستان ملوانی ،،، قبول کنیم این تیم نای بردن حریفان رو حتی در انزلی هم نداره ،،، کادرفنی ضعیف و بی تفاوت که اسیر روزمرگی شده و مهم تر از اون مدیریت باشگاه هم با موضع انفعالی که اتخاذ کرده و از طرفی ناتوانی مطلق در فراهم کردن حداقل امکانات و گرفتن بازیکن درجه ی سه انگل وار به میزها چسبیدن و فقط بلدن زار بزنن ، از بی کفایتی خودشون هیچی نمیگن ، آسمون ریسمون میکنن که سوپرمن هستن . با این اوصاف باید باز هم در لیگ دسته یک دست و پا بزنیم ، دریغ از یک دلسوزی این به اصطلاح مدیران . صد حیف از این همه تماشاگران خون گرم که برف و بارون و آفتاب مرداد ماه هم اونا رو از طرفداری دلسرد نمیکنه . راستی گویا غیر از نصیری که نقش مدیریت … رو بازی میکنه بقیه تو گور خوابیدن ، منتظر صور اسرافیل هستن ، تا به محض صعود تیم به لیگ برتر بیان اراجیف ببافن و خودشون رو ناجی تیم بدانند . متحیرم واژه ی استعفا برای اینا معنی نداره ؟؟؟ تا کی باید اسیر سیاست بازی کثیف این ها بود که با پررویی تمام ازمسندشون تکون نمیخورن ، چند نفر باید سکته کنن ، دق کنن ، تا این ها بفهمن که ملوان زندگی انزلیچی ها ست . چرا از لجاجت دست نمیکشن ، آقای خسته بند نماینده ی شهر تیم رو بذارین برای مزایده ، بسه دیگه از بغل این باشگاه به بالاترین مناصب و موقعیت ها رسیدین ، … اما نفرین این مردم گریبان خیانتکاران رو خواهد گرفت ، شک نکن .

  • blank
    mehranneusha
    19 بهمن 1396 at 6:29 ب.ظ

    اصلاً این تماشاگرنماها نمی ذارن نادر نتیجه بگیره !
    البته ملوان جلوی صبا دبل کرد و این نشانه ی قدرت بالای مربی گری دست نشانه !

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها