دست‌نشان : هیچ صحبت رسمی با مسوولان خونه‌به‌خونه انجام نداده‌ام

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تاکید کرد ، هنوز به طور رسمی هیچ صحبتی با مسوولان باشگاه خونه‌به‌خونه ی بابل انجام نداده است .

نادر دست‌نشان درباره ی دیدار هفته ی نوزدهم تیمش مقابل اکسین البرز اظهار داشت : قطعاً بازی بسیار سنگینی مقابل اکسین خواهیم داشت . اکسین از تیم‌های بسیار خوب لیگ دسته اول است و از نظر امکانات و مسایل فنی شرایط بسیار خوبی دارد . به طور حتم ما تلاش می‌کنیم فردا این تیم را شکست دهیم . 

وی ادامه داد : با تمام مشکلاتی که تیم ما دارد ،‌ اما من به بازیکنانم اطمینان دارم . راه پیروز شدن مقابل اکسین را با یک آنالیز خوب در اختیار بازیکنان قرار خواهیم داد و امیدواریم سه امتیاز این مسابقه را در زمین خودمان کسب کنیم . 

«با توجه به اختلاف 13 امتیازی که تیم شما تا صدر جدول دارد ، آیا امیدوار هستید ملوان در پایان فصل جزو تیم‌های بالانشین جدول باشد ؟» ، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در پاسخ به این پرسش ، گفت : فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و ما هم با توجه به این مساله تمام تلاش‌مان را تا روز آخر انجام خواهیم داد . 

دست‌نشان در خصوص شایعاتی که مبنی بر حضور این مربی در تیم‌ خونه‌به‌خونه مطرح می‌شود ، تصریح کرد : نه هنوز هیچ صحبت خاصی با من نشده است . از سمت مردم شهر بابل تماس‌هایی با من گرفته شده و از من درخواست کرده‌اند تا به این شهر بروم ،‌ اما من اکنون با ملوان قرارداد دارم و تا زمانی که در این شهر حضور دارم ، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد . 

«از سوی باشگاه خونه‌به‌خونه تماسی با شما گرفته شده است ؟» ، وی در پاسخ به این پرسش گفت : نه به طور رسمی هیچ صحبتی با من نشده ، اما پیغام‌هایی به صورت جسته گریخته به دست من رسیده است . اکنون مهم این است که من در ملوان حضور دارم و باید مشکلات این باشگاه حل شود تا خواسته ی مردم و هواداران این تیم را برآورده کنیم . 

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و اکسین البرز در چارچوب هفته ی نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال فردا (یکشنبه) از ساعت 14 برگزار خواهد شد . 

"خبرگزاری تسنیم"

0 replies on “دست‌نشان : هیچ صحبت رسمی با مسوولان خونه‌به‌خونه انجام نداده‌ام”

  • فرهاد مجیدی
    24 دی 1396 at 9:32 ق.ظ

    کاملاً مشهوده که این آقا امروز در صورت باخت استعفا میده ، حداقل دیروز پریروز دوزار پول گرفته ، اگه ببره گوش فلک رو کر میکنه اما کور خونده ، انزلی و ملوان نابود شدنی نیست . اشتباه محاسباتی دنیامالی این بدبختی رو از سه سال پیش تو دامن باشگاه گذاشت ، حداقل دیگه دور و بر باشگاه نیاد که حوصله اش رو هیچ کس نخواهد داشت .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها