دست‌نشان : پسرم از ملوان رفت تا خودش و من راحت شویم !

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت : پسرم ملوان را دوست داشت اما از این تیم جدا شد تا هم من و هم خودش راحت‌تر کار کنیم .

نادر دست نشان در مورد وضعیت تیم ملوان اظهار داشت : تمرینات تیم انجام می‌شود اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست و منتظریم تا مشکلات حل شود . این سوال بزرگ بازیکنان تیم هم بود و قبل از تمرین دیروز همه از من در مورد این که چه زمانی قرار است مشکلات مالی حل شود ، می‌پرسیدند . 

وی افزود : تمرینات منظم انجام می‌شود اما بازیکنان به دلیل این که شرایط زندگی‌شان سخت است ، از نظر روحی و روانی در وضعیت نامساعدی قرار گرفته‌اند . قرار بود تا آخر هفته ی گذشته بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود که این مساله هنوز رخ نداده است . 

سرمربی ملوان در مورد این که چند درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده ، گفت : میزان پرداختی‌ها متفاوت است از ۸ تا ۱۵ درصد ، بازیکنان ملوان پول گرفته‌اند . قول داده بودند که آخر هفته ی گذشته نیز بخشی دیگر از مبلغ قراردادهای شان را بدهند . این مبالغ پرداختی‌ها هم از سوی احمد دنیامالی در همان ابتدای فصل پرداخت شده بود .

دست نشان در مورد این که با این شرایط وضعیت ملوان در نیم فصل دوم چه گونه خواهد شد ، عنوان کرد : کار سختی داریم . وقتی بازیکنان از نظر روحی و روانی وضعیت مناسبی ندارند ، کار سخت می‌شود . همه ی تیم‌ها کارهای تکنیکی و تاکتیکی را در حد خودشان انجام می‌دهند ، وجه تمایز تیم‌ها و بازیکنان همان روحیه است . باور کنید من هم به دلیل این که ملوان را دوست دارم و می‌خواهم مشکلی از مشکلات تیم حل شود ، به مدیران باشگاه یکی دو اسپانسر معرفی کرده‌ام و امیدوارم آن ها با مدیران باشگاه به توافق برسند تا حداقل بخشی از هزینه‌های تیم جبران شود . جذب اسپانسر خارج از وظایف من است اما من هم به نوبه ی خودم تلاش می‌کنم که مشکلات حل شود و در حق ملوان خیلی ظلم شده است . 

وی در مورد این که چرا سینا پسرش از تیم ملوان جدا شد و به آلومینیوم اراک پیوست ، گفت : حتماً بازیکن خوبی نبوده که از ملوان رفته (با شوخی) ؛ واقعیت این است که او هم ملوان را دوست داشت اما حضورش در این تیم باعث شده بود هم خودش و هم من اذیت شویم ، زیرا برخی تصور می‌کردند سینا چون پسر من است در ملوان بازی می‌کند . او به پژمان نوری در ملوان هم خیلی علاقه مند شده بود ، زیرا نوری به جوانان تیم خیلی کمک می‌کند . به هر حال سینا سابقه ی بازی در آلومینیوم اراک داشت و به این تیم رفت ، البته از دو سه تیم پیشنهاد داشت .

"خبرگزاری فارس"

0 replies on “دست‌نشان : پسرم از ملوان رفت تا خودش و من راحت شویم !”

  • فرهاد مجیدی
    13 دی 1396 at 2:45 ب.ظ

    خوب خدا رو شکر ، هم ما راحت شدیم هم خودش ، الان فضا برای رشد مجدد حسین قنبری فراهمه ، از اول هم اومدن پسرت اشتباه محض بود ، انزلیچی حداقل الفبا بازی فوتبال رو بلده ، وقتی دروازه ی خالی رو گل نمیزنه دیگه باید چکار کنه . مشکلات تیم هم همیشه بوده ، لطفاً به بازیکن تلقین نکن که باشگاه بی پوله . چون خودشون میدونن . شما فقط به کار تاکتیک تیم بپرداز که خیلی عقبی ، با این اوصاف فکر نکنم امام زاده ی شما شفا بده .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها