دست‌نشان : مشکلات مدیریتی کمر تیم ملوان را شکست

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت : مشکلات مدیریتی و اختلاف نظر مسوولان شهری و استانی کمر تیم ما را شکست .

نادر دست‌نشان در مورد تساوی بدون گل مقابل خونه به خونه اظهار داشت : در این هفته‌ها فشارهای زیادی روی ملوان ایجاد شده بود ، بحث مدیریتی ، کسر امتیاز از تیم و همچنین توقع زیاد تماشاگران از بازیکنان بدون آن که درنظر بگیرند باشگاه با چه مشکلات و کمبودهایی مواجه است ، باعث شده بود که در بسیاری از بازی‌ها در دقایق پایانی بازی برده را از دست بدهیم . این مسایل بیشتر ناشی از استرس است وگرنه ملوان تیم ضعیفی نیست . در بابل مقابل خونه به خونه یک امتیاز گرفتیم ، موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم ، بازیکنان ملوان همگی همدل بودند .

وی ادامه داد : ۵ بازیکن ما را به پادگان بردند ، با این حال مقابل خونه به خونه خوب بازی کردیم ، در نیمه ی دوم این بازی برخلاف میلمان عقب نشستیم ، اما خوشبختانه خونه به خونه با یک مهاجم بازی می‌کرد و این کار ما را راحت کرده بود ، این تیم فقط یک شوت به دروازه ی ما زد که دروازه‌بان ما آن را تبدیل به کرنر کرد . همین که ملوان توانست در این بازی گل نخورد و یک امتیاز بگیرد ، شرایط خوبی برای ملوان رقم خورده است . در این مسابقه مجبور شدیم دفاع چپ‌مان را در دفاع راست استفاده کنیم و مدافع راست را در دفاع میانی استفاده کردیم . 

سرمربی ملون در مورد مشکلات مدیریتی و مالی این باشگاه گفت : یکی از سخت‌ترین فصل‌های مربی‌گری ام را در ملوان تجربه می‌کنم ، ملوان تیم بزرگی است و شایسته ی این همه مشکلات نیست ، مشکلات مدیریتی کمر باشگاه را شکسته است ، اختلاف بین مسوولان شهری و استانی و این که در ورزشگاه خانگی نمی‌توانیم نیمی از تماشاگران مان را داشته باشیم هم بخشی از مشکلات است . آقای دنیامالی خیلی برای تهیه ی بودجه و باشگاه زحمت کشید و با فشارهایی که برخی دوستان آوردند ، عطای کار را به لقایش بخشید ، اکنون آقای خسته‌بند به تنهایی در کنار باشگاه است . با این حال تلاش می‌کنیم که ملوان موفق شود . در بعضی از بازی‌ها هم دچار بدشانسی شدیم ، این در حالی است که تماشاگران ملوان بدون توجه به شرایط تیم فقط پیروزی می‌خواهند . 

دست‌نشان تصریح کرد : وضعیت ملوان اکنون عالی و ایده‌آل نیست ، اما بد هم نیست و می‌توانیم در همین فصل هم یکی از مدعیان صعود شویم ، مردم انزلی عاشقانه تیم ملوان را دوست دارند ، باید در انزلی زندگی کنید تا این عشق و علاقه به ملوان را لمس کنید . اگر مشکلات مالی و مدیریتی حل شود ، می‌توانیم در این فصل هم جزو مدعیان باشیم . در حال حاضر نگران جایگاه ملوان در جدول نیستم ، زیرا یک بازی کم تر هم داریم ، از طرف دیگر ، در نیم فصل می‌توانیم با جذب ۶ بازیکن وضعیت تیم را بهبود بخشیم . 

"خبرگزاری فارس"

telegram

0 replies on “دست‌نشان : مشکلات مدیریتی کمر تیم ملوان را شکست”

  • blank
    حجت
    4 آذر 1396 at 6:50 ب.ظ

    با سلام و تشکر از زحمات و همت بازیکنان و مربیان ملوان به خاطر امتیاز ارزشمند در بابل ، بدون شک مساوی در خانه ی تیم خونه به خونه نتیجه ی بسیار ارزنده و روحیه بخش بود مثل کسب تساوی برابر نفت سلیمان در جنوب . نکته ی مثبت ملوان امسال در مقایسه با ملوان سال گذشته قدرت تهاجمی بهتر و جسورانه بازی کردن تیم هستش ، فقط به دلیل آن که بازیکنان با تجربه یی مثل ثاقبی ، آبشک ، آهی ، صادقی و … از تیم جدا شدند قدری در حفظ نتیجه و مدیریت بازی مشکل داره که به نظر من باید برای جذب بازیکنان با کیفیت و مجرب در فصل انتقالات همت شود . جذب و استفاده از یکی دو بازیکن با تجربه کنار پژمان نوری ستاره ی پرتلاش و زحمتکش ملوان بسیار اثربخش خواهد بود . اگه مدیریت برای پخش زنده ی بازی ها هم تلاش بکنه خیلی در کاهش استرس و انتقادها از تیم کمک می کنه .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها