آماده ایم به سرعت سهام باشگاه را به منطقه ی آزاد منتقل کنیم

ملوان در سال ۸۷ دچار تحول بزرگی شد و با مساعدت نیروی دریایی ارتش ۷۰ درصد سهام باشگاه در اختیار منطقه ی آزاد انزلی قرار گرفت ، اتفاقی خجسته که پیشکسوتان و هواداران معتقد بودند می تواند پایانی بر مشکلات مالی و زیرساختی ملوانان باشد اتفاق خوشایندی که متاسفانه زیاد طول نکشید با این که در قرارداد ابتدایی واگذاری سهام ، تاریخ پایانی برایش در نظرگرفته نشده بود ، منطقه ی آزاد سهام ملوان را بازگرداند تا در اختیار اشخاص حقیقی قرار بگیرد .

در ابتدای دوره ی هیات مدیره ی جدید و بعد از این که مجدداً دکتر دنیامالی ریاست هیات مدیره را در دست گرفتند ، مقرر شد همان پروسه یی که در سال ۸۶ طی کرده بودند تا سهام ملوان در اختیار منطقه قرار داده شود را مجدداً از سر بگیرند و در این راستا نماینده ی محترم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی (عضو مجمع باشگاه) و ریاست محترم هیات مدیره ی باشگاه جلسه یی با معاون محترم رییس جمهور و همچنین جلساتی با دبیر وقت شورای عالی مناطق آزاد کشور داشتند تا در مدل پیشنهادی اول ؛ منطقه ی آزاد انزلی ۷۰ درصد سهام ، در مدل دوم اسپانسری تیم بزرگسالان را برعهده بگیرد . بسیاری از مناطق آزاد کشور به بهانه های مختلف از تیم هایی که در حوزه ی خود دارند ، حمایت های مالی و معنوی بزرگی انجام می دهند اما منطقه ی آزاد انزلی تنها ۳۲۰ میلیون تومان به ملوان کمک کرد که تمام و کمال صرف بخشی کوچک از بدهی به زوران زلاتکوفسکی (تنها ۸۰ هزار دلار از بدهی ۳۲۰ هزار دلاری) شد . بزرگ ترین دغدغه ی باشگاه و هواداران موضوع بازیکن خارجی (زوران) که در همان دوره ی منطقه ی آزاد با نامبرده قرارداد بسته شد و امروز به دلیل شکایت وی باشگاه به پرداخت بیش از یک میلیارد تومان محکوم شده است . حتی باشگاه ملوان در سومین مدل پیشنهادی تنها پرداخت بدهی زوران را به منطقه ی ارایه کرد که این موضوع نیز پذیرفته نشد ، در این شرایط یک عضو شورای محترم شهر انزلی این طور برای هواداران وانمود کرده اند که اعضای هیات مدیره و در راس آن ها رییس هیات مدیره دوست ندارند چنین اتفاق مبارکی رخ دهد و آن ها به دنبال عدم برقراری رابطه با منطقه ی آزاد انزلی هستند که باشگاه ملوان رسماً این موضوع را تکذیب و آن را ارایه ی اطلاعات اشتباه به هواداران قلمداد می کند . مابین باشگاه ملوان و مدیران ارشد و رده بالای مناطق آزاد کشور و منطقه ی انزلی اتفاقاً تعامل مسالمت آمیزی وجود دارد اما متاسفانه اطلاعاتی که به شهروندان فهیم انزلی داده می شود ، سراسر اشتباه است . باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان به طور رسمی و از همین طریق اعلام می کند که آماده ی انتقال بی قید و شرط و سریع ۷۰ درصد از سهام باشگاه به منطقه ی آزاد انزلی است ، چرا که مالکیت منطقه ی آزاد بر ملوان را بهترین و دلسوزانه ترین تصمیم برای آینده ی قوهای سپید قلمداد می کند .
باشگاه ملوان با افتخار اعلام می کند ، در ۲ سال و نیم گذشته که هیات مدیره ی جدید در راس کار بود ، با حمایت و اعتبار رییس محترم هیات مدیره و بدون اسپانسر مشخص حتی برای پیراهن ، نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان در مدت ۲ سال برای باشگاه تامین منابع مالی شده است . باشگاه ملوان در ۲ سال و نیم گذشته حتی بخش های بزرگی از بدهی های به جا مانده از گذشته را نیز پرداخت کرد و در مسیر اصلاحات ساختاری ، جوانگرایی ، تغییر نسل بازیکنان و مربیان ، ایجاد یک آکادمی منسجم و علم بنیان و صد البته در مسیر خطرناک مبارزه با فساد در فوتبال گام برداشته که قطعاً در آینده بیشتر درباره اش خواهید شنید . حرکت بزرگی که در راه مبارزه با فساد برداشته شد و در این راستا ضمن پیگیری موضوع تمامی اطلاعات را در اختیار مراجع قضایی قرار داد . هیات مدیره ی باشگاه اعتقاد دارد در این برهه ی زمانی و برای ادامه ی پوست اندازی باشگاه و تربیت نسل جدید فوتبال انزلی ، احتیاج به تامین منابع مستمر وجود دارد و همچنان هیات مدیره همانند ۲ سال و نیم گذشته اعتقاد دارد که مالکیت منطقه ی آزاد انزلی تنها راه به ثبات رسیدن ملوان به لحاظ مالی و ادامه ی مسیر مناسب است .
باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان در پایان بر خود لازم می داند از هواداران باوفا و یاران همیشگی اش که تحت هیچ شرایطى قوهای سپید را تنها نگذاشته اند ، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشد که استمرار حمایت تماشاگران پرشمار و پرشور ، نقطه ی قوت همیشگی باشگاه ملوان در کل کشور بوده و همواره زبانزد خاص وعام در فوتبال ایران هست و خواهد بود .

باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی

نقل از : " سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی"

telegram

0 replies on “آماده ایم به سرعت سهام باشگاه را به منطقه ی آزاد منتقل کنیم”

  • blank
    فرهاد مجیدی
    5 آبان 1396 at 4:07 ب.ظ

    تیم ما مشکلات اساسی داره ، ما دلخوشی به تک ستاره ی تیممون داریم . آقای دست نشان چی میخوای که برات مهیا نیست ، آخه عزیز من ، تیم اصلاً بازی نمیکنه ، نه یه پاس درست و حسابی نه یه سانتر ، دفاع هم که خواب تشریف داره ، همش زیر توپ زدین ، این شده تاکتیک شما ، بشین ببین کجای کارت اشتباه ست که همش داری تکرارش میکنی ، این روشندل چه قدر باید سوتی میداد تا تعویض بشه ، چرا تا الان بازی نکرد ، تو این بازی به این حساسی واقعاً نابغه یی ،،، حالا هی بگن فرصت بدین به دست نشان ، تو خودت خودتو باور نداری بعد میخوای ملوان رو نجات بدی ؟؟؟ آقای دنیامالی دست مریزاد ، باید بهت مدال داد … فقط عشق میکنی این و اون بگن بار مالی تیم رو دوش شماست ، انگار از جیبت داری خرج میکنی ،،،، وای به حالت اگه نیم فصل تیم رو تقویت نکنی ،،،، ریشه ی ملوان رو خشکوندین ، طلبکارم هستین . تو اذهان اینجوری قلمداد کردین که دنیامالی نباشه تیم به فنا رفته ، انگار الان صدر جدول لیگ برتره . مشکل ما اینه که خودتون رو عقل کل میدونین بقیه ی مردم رو گلابی . خوبه یه کلاس مدیریت فنا بذاری ، مردم از شما سبک جدید مدیریتی رو بیاموزن .

  • blank
    سیروس
    5 آبان 1396 at 10:52 ب.ظ

    تا آنجا که ما می دانیم ؛ در سال ۸۶ سهام ملوان به منطقه ی آزاد منتقل نشد !
    اتفاقا‌ً علت انصراف منطقه ی آزاد از تیم داری ، همین موضوع بود ؛ افرادی مثل سرپرست وقت که از سوی هیات مدیره ی منطقه ی آزاد کنار گذاشته شده بودند با نفوذ و دوستی که با آذرگون داشتند مانع از انتقال قطعی سهام به منطقه ی آزاد شدند !
    اما خیلی راحت سهام را به هدایتی منتقل کردند و‌ بلافاصله هم مجدداً ولو برای چند ماه به سرپرستی ملوان برگشتند !
    الان هم اگر منطقه ی آزاد به طور جدی اعلام آمادگی کنند ، آقایان حداکثر با اسپانسرینگ (بخوانید ؛ تامین هزینه) موافقت کنند ، نه انتقال قطعی سهام !
    این خط این نشان !

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها