سرپرست باشگاه ملوان : ما وارث بدهی هایی هستیم که ۶ سال پیش برجا مانده است

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی گفت : زیبنده نیست با دادن اطلاعات نادرست در مورد کسانی که به ملوان خدمت کرده اند ، در حق شان ظلم کنیم و با اطلاعات اشتباه احساسات هواداران را به بازی بگیریم .

به گزارش “سپید نیوز” از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی ؛ مهران نصیری سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی در واکنش به سخنان برخی از اعضای شورای شهر انزلی در جلسه ی علنی روز گذشته (یکشنبه) و همچنین شفاف سازی درباره ی مساله ی زوران زلاتکوفسکی به موضوعات مهمی اشاره کرد .
نصیری در واکنش به صحبت هایی که درباره ی حمایت شورای شهر انزلی از ملوان مطرح شده است ، گفت : من از دیروز و با خواندن این سخنان به واقع متعجب شدم ، چون این اظهارنظر خیلی ناپخته و به دور از واقعیت بود . باشگاه ملوان هم اکنون در وضعیتی است که هر شخص حقیقی و حقوقی و یا هر ارگان دولتی و خصوصی که بخواهد از ملوان حمایت مالی انجام دهد ، مجموعه ی باشگاه با احترام و کمال میل دست آن ها را به گرمی می فشارد . ما به دنبال حل مسایل مالی هستیم تا مشکلات مان را مرتفع کنیم اما تا الان هیچ اقدامی از طرف این دوستان در این راستا نشده و فقط در حد حرف بوده است . در ارتباط با مسایل مختلف با آن ها نامه نگاری کردیم و سوابق این نامه ها نیز موجود است و یک سری هشدار بر اساس تهدیدهایی که تیم ملوان را دچار مشکل می کند که همگی متعلق به مدیریت دوران قبل است ، دادیم اما تاکنون عکس العملی از این دوستان ندیدیم .
سرپرست باشگاه ملوان تاکید کرد : درچند روز گذشته شنیده شده بود که شورای محترم شهر انزلی قول کمک میلیاردی به باشگاه ملوان داده است اما باشگاه ملوان قبول نکرده است ! سوال من اینجاست که آیا به نظر شما باشگاه ملوانی که نیازی مبرم به منابع مالی و اقتصادی دارد ، این چنین کمکی را رد می کند ؟ این موضوع اصلاً اتفاق نیفتاد و اگر دوستان چنین منابعی دارند ما با آغوش باز پذیرای این کمک ها هستیم . زیبنده نیست که ما اطلاعات نادرست به مردم و هواداران بدهیم ، چون این موضوع به برهم خوردن جو عمومی شهر و هواداران منجر خواهد شد و نهایتاً روی نتایج تیم اثر گذار خواهد بود .
نصیری خاطرنشان کرد : در این مدت اگر شخص دکتر دنیامالی نبود ، معلوم نبود چه اتفاقی برای باشگاه ملوان می افتاد . بنده خودم چندین مرحله شاهد چه گونگی تامین منابع مالی به وسیله ی شخص ایشان بوده ام و می دانم چه گونه تهیه می شود ، بنابراین انصاف نیست که قدردان زحمات وی نباشیم .
سرپرست باشگاه ملوان درباره ی کمک منطقه ی آزاد به ملوان گفت : قراردادی بین منطقه ی آزاد و باشگاه ملوان منعقد شد که تبلیغات و آرم منطقه روی لباس ملوان چاپ شود که این اتفاق هم افتاد . من فکر نمی کنم که باشگاه ملوان بابت یک قرارداد اسپانسری می بایست از منطقه ی آزاد تقدیر و تشکر کند ! مگر تیم های دیگری که با اسپانسرها قرارداد می بندند ، بیانیه ی تقدیر و تشکر منتشر می کنند ؟ اگر بحث تشکر باشد باید از آن دسته افرادی تشکر کنیم که طی این دوسال بی منت به باشگاه کمک های میلیاردی کرده اند و حتی نامی از آن ها برده نشده است .
مهران نصیری اظهارداشت : اعضای هیات مدیره و باشگاه خیلی مشتاق هستند که منطقه ی آزاد ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان را دراختیار بگیرد و از این بابت از آن ها تشکر هم می کنیم . این مطلوب ترین اتفاقی است که می تواند برای ملوان و شهر انزلی رخ دهد و همه ی اعضای هیات مدیره و مردم انزلی خواستار این موضوع هستند ؛ بنابراین ما حاضریم در هر جلسه یی بابت این موضوع با آن ها بشینیم و صحبت کنیم .
وی درباره ی مراجعه ی باشگاه ملوان به شورای شهر انزلی گفت : بنده چندین بار حضوری خدمت این دوستان رسیدم و قول های خوبی از این دوستان گرفتم . این درحالی بود که این دوستان قبل از انتخابات قول هایی درباره ی کمک و مساعدت به باشگاه ملوان دادند و ما انتظار داشتیم که خیلی بیش از این به ما کمک کنند . درباره ی پرونده ی زوران به مسوولان شهر انزلی نامه زدیم که به ما کمک کنند . چون وقتی باشگاه ملوان در این پرونده متضرر شود ، شهر بندرانزلی در این موضوع ضرر خواهد کرد ! باشگاه با این نامه ها خواست که هشدار دهد تا فردا روزی نگویند که اگر به ما می گفتید کمک می کردیم . متاسفانه با این نامه ها هم از شورای محترم شهر هیچ پاسخی دریافت نکردیم .

نصیری درباره ی پرونده های کمیته ی انضباطی و موضوع زوران گفت : در این مدتی که در باشگاه ملوان حضور دارم ، درگیر مسایل انضباطی یی شدم که نود درصد این پرونده ها متعلق به قبل از مدیریت دوران جاری ملوان است که بخشی متعلق به منطقه ی آزاد و برخی دیگر مربوط به دوران آقایان هدایتی و محجوب است . متاسفانه عواقب و اثرات ناشی از این پروندها امروزه باشگاه ملوان را شدیداً آزار می دهد و گاهی همچون بازیکن خارجی (زوران) ملوان را شدیداً تهدید می کند . این بازیکن در زمان منطقه ی آزاد به ملوان پیوست و در زمان مدیریت آقای درودگر از ملوان کنارگذاشته شد . اگر در آن زمان با هفتاد میلیون با این بازیکن تسویه حساب می شد ، الان ما درگیر این حجم بدهی و تهدید نبودیم . ما وارث بدهی هایی هستیم که ۶ سال پیش برجا مانده و بیشتر این بدهی ها و شاکیان مربوط به آقایانی است که درحال حاضر در باشگاه حضور ندارند ! ما شاکیان داخلی هم داریم که به زودی باید این قرض ها را پرداخت کنیم . بازیکنانی از ما شکایت کرده اند که حتی دقیقه یی برای این تیم به میدان نرفتند ! من لازم دانستم که این اطلاعات را مردم بدانند . حواشی و حرف و حدیث درباره ی ملوان بزرگ زیاد است . بنابراین من وظیفه دارم این حقایق را بگویم تا مردم در مقام قضاوت قرار بگیرند . ما در اول فصل حدود بالای ۳۰۰ میلیون از این بدهی ها را با مدیریت حل کردیم .
سرپرست باشگاه ملوان در پایان گفت : امیدوارم مشکلات مالی حل شود و دوستان هر یک باری را که می توانند از دوش ملوان بردارند تا نهایتاً بتوانیم فرآیندهای اصلی باشگاه را مدیریت کرده و با موفقیت در لیگ دل هواداران مان را شاد کنیم .

telegram

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها