دست‌نشان : 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند

سرمربی ملوان می‌گوید ، برای موفقیت باید روی دیدارهای نیم فصل دوم نظر داشت و نمی‌توان با رقابت در نیم فصل اول پیش‌بینی کرد کدام تیم صعودکننده ی لیگ‌برتر خواهد بود .

نادر دست‌نشان در رابطه با رتبه ی ملوان و دیدار هفته ی هفتم مقابل مس رفسنجان به “ورزش سه” می‌گوید : ما اگر این بازی را ببریم شرایط ملوان تغییر خواهد کرد ، اگرچه ما در حال حاضر نیمی از بازیکنان مان را نداریم و نوری ، غلامی ، فاطمی و رستمی مصدوم هستند و میلاد احمدی هم با رفتنش به اراک دست ما را خالی گذاشت ؛ ولی مطمئناً نیروی جوان ملوان سعی می‌کنند که در این بازی پیروز میدان باشند و خود را به حریف به اثبات برسانند .

او در ادامه می‌گوید : به جدول و این که چه رتبه‌یی داریم ؛ نگاه نمی‌کنیم ، چون معتقدم اصل موضوع در بالانشینی تیم‌ها و صعودشان به لیگ‌برتر برمی‌گردد به نتایج نیم فصل دوم ؛ چون یک نیم فصل تیم‌ها بازی کردند و شناختی نسبی از رقبا پیدا کرده‌اند و سعی می‌کنند کسری‌های شان را با جذب بازیکن و یا رسیدن بازیکنان مصدوم شان برطرف کنند . از همین رو اکثراً تیم‌هایی که طی سال‌های گذشته به لیگ‌برتر صعود کرده‌اند ، در نیم فصل دوم بیشتر امتیاز جمع کرده‌اند . دو فصل پیش که به صنعت نفت آبادان آمدم بعد از رسیدن این تیم به رتبه ی دوازدهم توانستیم رتبه‌ی مان را خوب کنیم و 12 هفته ی خوب داشته باشیم و لیگ‌برتری شویم . پس همان طور که گفتم ، نتایج تیم‌ها را در نیم فصل دوم بیشتر بسنجید یا اکنون .

وی در رابطه با دیدار با مس رفسنجان هم تصریح کرد : مس ساختار خوبی از قبل داشته و چندین سال در لیگ یک بوده . آن ها حتی دو سال پیش تا پلی‌آف بالا آمدند و نزدیک بود لیگ‌برتری شوند . علی سامره هم که هدایت این تیم را برعهده دارد ، فوتبالیست بزرگی بوده و تجربیات خوبی در دوران فوتبال داشته . او مربی جوانی است اما باید به او فرصت داد تا داشته‌هایش را پیاده کند .

سرمربی ملوان اضافه کرد : مس از لحاظ مالی در شرایطی خوب قرار دارد و بازیکنانی که جذب کرده‌اند ، ایده‌آل هستند و هر یک سابقه ی سال‌ها حضور در تیم‌های لیگ یکی را دارند . مس تیم قابل احترامی است و فکر می کنم صاحب ویژگی‌های بالانشینی است . اصلاً شرایط ما منطبق و در حد و اندازه ی مس نیست . ما سعی کردیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و اصلا نگران این موضوع نیستیم . ما فردا از بازیکنان جوان مان استفاده خواهم کرد که مطمئناً بتوانیم پیروز این مسابقه باشیم .

دست‌نشان نظرش در خصوص بالانشینان را این طور بیان می‌کند : همه ی تیم‌های بالانشین خوب هستند و از اول هم گفتم که تیم‌های اینچنینی مدعی خواهند بود . به جز شهرداری ماهشهر که تازه از راه رسیده و تیم قابل احترامی است . باید بگویم که بادران با تجربه ی دو ساله‌اش در لیگ آزادگان امکانات مافوق لیگ یک را دارد و نساجی هم از نظر مالی خیلی شرایطش خوب شد و قابل مقایسه با سایر رقبا نیست . مس کرمان هم که ساختارش حرفه‌یی است و تیمی است که به آسیا رفته و می‌تواند در جایگاه ویژه قرارشان داد . آن ها رقیب‌های خوب و قابل احترامی برای ما هستند . من فکر می کنم بالای 10 تیم مدعی صعود به لیگ‌برتر خواهند بود .

 "ورزش سه"
telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها