دست نشان : بازی در قم بسیار سخت است

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت که اعضای کادرفنی بادران به هر تصمیم وحید کاظمی داور مسابقه اعتراض می‌کردند .

نادر دست‌نشان در مورد تساوی یک – یک تیمش مقابل بادران در چارچوب هفته ی سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ، گفت : متاسفانه دو امتیاز این بازی خانگی را به راحتی از دست دادیم و می‌توان گفت که بچه‌ها مغلوب زرنگ‌بازی بادران شدند . در چند صحنه ، دفاع و دروازه‌بان ما از گلزنی حریف جلوگیری کردند . در دقیقه ی 93 و روی یک خطا که کارشناسان باید در مورد آن نظر دهند ، دروازه ی ما باز شد و در دقایق پایانی هم یک پنالتی را از دست دادیم .

وی ادامه داد : بازی در نیمه ی اول در اختیار ما بود و اجازه ندادیم تیم بسیار متمول بادران ، خطری روی دروازه ی ما ایجاد کند . در نیمه ی دوم ، مدافع راست ما دچار ناراحتی قلبی شد و او را تعویض کردیم که کارش به بیمارستان کشید . بادران با ارسال توپ‌های زیاد روی دروازه ی ما ، به دنبال ایجاد شانس گلزنی بود .

سرمربی ملوان بندرانزلی در خصوص صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی بادران که گفته بود تیمش مقابل ملوان ، تیم برتر زمین بوده است ، اظهار داشت : نظر او محترم است ، اما لازم است که فیلم بازی را ببیند . با این همه سرمایه‌گذاری ، زمانی که این نحوه بازی را می‌بینم ، تعجب می‌کنم . هافبک‌های این تیم ، محو بازی ما بودند و زمانی که می‌خواستند وارد زمین ما شوند ، توپ را فقط ارسال می‌کردند . اگر آن ها فکر می‌کنند با این نوع بازی ، تیم برتر میدان بودند ، به حریف تبریک می‌گویم . امیدوارم مسوولان بادران فیلم این مسابقه را ببینند و تیم خود را ارزش‌یابی کنند . منکر موقعیت‌های بادران نمی‌شوم ، اما آیا این فرصت‌ها تبدیل به گل شد ؟

دست‌نشان با گلایه از اعتراض‌های نیمکت‌نشینان بادران به وحید کاظمی داور مسابقه ، تصریح کرد : این اعتراض‌ها در پایان به ضرر خودشان شد و دو بازیکن این تیم از زمین اخراج شدند . این اتفاقات از زیبایی مسابقه کم کرد . اگر داور مسابقه پنالتی صددرصد ما را در دقیقه ی 70 اعلام می‌کرد و به این فکر نمی‌کرد که مورد اتهام قرار می‌گیرد ، بازی با شرایط متفاوتی دنبال می‌شد . این پنالتی با پنالتی که دقایق آخر برای ما گرفته شد ؛ متفاوت بود ، چون فشاری روی پنالتی‌زن وجود نداشت .

وی در مورد صحبت‌های ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست بادران که در صفحه ی اجتماعی خود گفت ، امیدوار است داور مسابقه شب راحت بخوابد ، گفت : سیف‌الله‌پور جوان است و باید هم این حرف‌ها را بزند . تمام کادرفنی حریف با هر سوت داور ، به زمین حمله می‌کردند . بازیکن این تیم یک دقیقه پس از زدن گل مساوی ، به سینه داور ضربه زد . مربیان وظیفه دارند به نیمکت تیم خود آرامش دهند . ما میزبان بودیم اما از روی نیمکت تکان نخوردیم . چه طور بود که ربیعی که همیشه شور و هیجان داشت ، در این بازی روی نیمکت نشسته بود و 6 نفر دیگر از اعضای کادرفنی این تیم به زمین می‌پریدند ؟

سرمربی ملوان درباره ی سکوهای در حال تعمیر ورزشگاه تختی انزلی که باعث شده گنجایش این ورزشگاه کاهش یابد ، خاطرنشان کرد : لیگ دسته اول حدود سه ماه تعطیل و ورزشگاه حدود یک ماه در لیگ یک در حال استراحت بود ، چرا این ایرادها در این چهار ماه برطرف نشده است ؟ اگر ورزشگاه ما مشکل دارد ، ورزشگاه بسیاری از تیم‌های دیگر لیگ دسته اولی هم استاندارد نیست . فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان باید به مشکلات سایر ورزشگاه‌ها هم رسیدگی کنند .

دست‌نشان در خصوص مصاف هفته ی آینده ی تیمش در خانه ی صبای قم و این که آیا این تیمِ نه چندان آماده را دستِ کم می‌گیرد یا خیر ، گفت : تمام تمرکز ما معطوف به این دیدار است . وقتی اعضای بادران از تساوی مقابل ما جشن می‌گیرند و پرواز می‌کنند ، نشان می‌دهد که اصلاً نمی‌توان تیمی را در لیگ دسته اول دستِ کم گرفت ! بازی در قم بسیار سخت است ، چون این تیم نتوانسته امتیازی در خانه ی خود کسب کند . صبا مقابل خونه‌به‌خونه تا حدود دقیقه ی 70 ، دو بر صفر عقب بود و پس از آن دو گل دیگر خورد . امیدوارم با پیروزی در این مسابقه ، دو امتیاز خانگی که مقابل بادران از دست دادیم ،‌ جبران کنیم .

"خبرگزاری تسنیم"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها