رضاییان : بازیکنان پرسپولیس اراده ی قهرمانی دارند

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت : منظورمان از اراده برای قهرمانی پرسپولیس ، اراده و انگیزه ی زیاد این بازیکنان بود. 

 

 

 

 

 

خبرگزاری فارس _ رضاییان در مورد شکایت به وزیر ورزش گفت : تصمیم گرفتیم که دعوتنامه‌یی برای وزیر ورزش بفرستیم تا ایشان به شهر انزلی که شهر عاشقان و هواداران ورزش است بیایند و با مسایل و مشکلات ما از نزدیک بیشتر آشنا شوند ، ما تا پایان فصل دو بازی خانگی داریم سایپا و صبا و از وزیر ورزش دعوت می‌کنیم که در یکی از این دو مسابقه ی ما حضور داشته باشند تا هم بازی را ببینند و هم امکانات و مشکلات مان را به ایشان بگوییم .

 

وی درمورد این که فکر می‌کند وزیر ورزش دعوت باشگاه ملوان را قبول کند ، گفت : این دیگر بستگی به ایشان دارد ، ما دعوت خودمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم که ایشان به انزلی تشریف بیاورند و در صورتی که وزیر ورزش به انزلی ‌آمد ، گلایه‌های خود را هم به طور حضوری مطرح می‌کنیم . گلایه‌های مان فقط مربوط به سه امتیاز و یک برد و یک باخت نیست ، بلکه می‌خواهیم به این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار توجه شود و به مشکلات مالی و اسپانسرینگ باشگاه ملوان توجه کنند . زیرا وقتی پیش آدم بزرگی می‌رویم باید درخواست بزرگی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد : انزلی فقط فوتبال ندارد ، رشته‌های دیگر هم در انزلی پتانسیل بالایی دارند ، رشته‌هایی مثل قایقرانی ، بوکس و تکواندو .

 

رضاییان درمورد این که مشکل اصلی داوری بازی با پرسپولیس چه بود که این باشگاه اعتراض شدیدی کرد ، گفت : داور این مسابقه در همه ی صحنه‌ها حضور داشت و قضاوت خوبی را انجام داد اما تنها اشتباه او اخراج نکردن کمال کامیابی‌نیا بود ، ضربه‌ای که کامیابی‌نیا به صورت مازیار زارع زد باعث شکستگی گونه ی او شد ، بنابراین ضربه‌یی که او زد ضربه ی خشن و شدیدی بود . داور فقط در این مورد اشتباه داشت .

 

مدیرعامل ملوان همچنین با اشاره به صحبت درمورد اراده‌یی که خواهان قهرمانی پرسپولیس است ، گفت : هنوز هم می‌گوییم اراده‌یی وجود دارد تا پرسپولیس قهرمان شود اما این اراده در بین خود بازیکنان ، کادرفنی و کادر مدیریتی پرسپولیس است و اراده ی قابل تقدیر هم هست ، نمی‌خواهیم بگوییم که اراده‌یی خارج از مستطیل سبز وجود داشته بلکه این اراده در خود بازیکنان پرسپولیس دیده می‌شود .

 

رضاییان درمورد این که با توجه به تعریفی که از پرسپولیس کرد ، فکر می‌کنید کدام تیم برنده ی دربی می‌شود ، گفت : واقعیت آن است که برای باشگاه ملوان و شخص من دربی پایتخت اهمیت زیادی ندارد ، در حال حاضر دربی حساس ما نتایج سیاه‌جامگان و راه‌آهن هستند ، زمانی برای من دربی و نتایجش مهم بود اما در حال حاضر این گونه نیست و نتایج سیاه‌جامگان و راه‌آهن برای ما از دربی مهم‌تر است .

 

رضاییان تصریح کرد : دربی‌های تهران در حال حاضر ویژگی‌های خوبی پیدا کرده است ، اول این که داوران ایرانی در آن سوت می‌زنند ، ما اگرچه با داور خارجی چالش داریم اما این چالش داخلی است و خوشحالیم که داوران ایرانی دربی را سوت می‌زنند . دوم این که نتایج دربی‌ها دیگر مثل چند سال گذشته فقط مساوی نیست و دربی‌ها فقط برنده و بازنده دارد و شرایط هیجان‌انگیزی بر این مسابقات حاکم است و سوم هم فارغ از چند ترقه‌یی که تماشاگران پرتاب می‌کنند ، رفتار تماشاگران هم بسیار خوب شده ، امیدوارم دربی تهران مثل دربی‌های اروپایی زیبا و تماشاگر پسند از آب دربیایند.

 

 

نوشته‌های تازه

مهر 1403
ش ی د س چ پ ج
 10111213
14151617181920
21222324252627
28293001020304
0506070809  

بایگانی‌ها