احمدی : ملوان نیازمند بودجه و امکانات بیشتر است

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تاکیدکرد ، این تیم برای کسب نتایج بهتر در فصل آینده نیازمند بودجه و امکانات بهتر است .

مهران احمدی در مورد وضعیت ملوان و عملکرد فردی‌اش در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر ، اظهارداشت : امسال ملوان بهترین عملکردش را در لیگ برتر ارایه کرد ، اگر چه معتقدم ما می‌توانستیم در جایگاهی بالاتر هم قراربگیریم . متاسفانه یکسری شرایط مهیانبود ، ضمن این که ملوان نسبت به خیلی از رقبا کم تر هزینه کرده بود . البته به لحاظ فردی از عملکردم راضی هستم و برای من که دومین سال لیگ برتری خودم را تجربه می‌کردم ، شرایط خوب پیش رفت .

وی در مورد قراردادش با ملوان بندرانزلی تصریح کرد : قراردادم با ملوان یک ساله بود و هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم . فعلاً مثل بیشتر بازیکنان استراحت می‌کنم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید .

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در هفته‌های پایانی نتوانست نتایج خوبی کسب کند ، گفت : مصدومیت و محرومیت بیشترین عامل این موضوع بود . شاید در بعضی بازی‌ها هم شرایط برای کسب نتیجه بهتر وجودداشت ، ولی اتفاقات و جریان مسابقه طوری رقم خورد که نتیجه ی دلخواه ما کسب نشد .

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا از هم‌تیمی سابق خود سجاد بازگیر بعد از مصدومیت رباط صلیبی خبری دارد ، خاطرنشان کرد : بله ، با او در ارتباط هستم . او مشغول تمریناتش است و در ایام بعد از مصدومیت برای کسب آمادگی حداکثری تلاش می‌کند .

« به نظر شما مهدی تارتار در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر به همکاری خود با ملوان ادامه خواهد داد ؟ » ، احمدی یادآورشد : آقای تارتار در نشست خبری بعد از بازی آخر تیم هم گفت که توقع از تیم ما بالا رفته است . ما امسال در رتبه ی ششم قرارگرفتیم ، اما فصل آینده مردم و هواداران انتظار جایگاه بهتری دارند . قطعاً این موضوع نیازمند بودجه و امکانات بهتر است . اگر این شرایط فراهم نشود بعید می‌دانم آقای تارتار در ملوان باقی بمانند . در نهایت آرزو می‌کنم ملوان فصل بعد با در اختیار داشتن امکانات و بودجه ی بهتر بتواند به جایگاه بالاتر و کسب سهمیه فکرکند .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها