لیگ قهرمانان اروپا ؛

اتلتیکو به دنبال انتقام / کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا

دو دیدار مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه برگزار می شود که رویارویی بارسلونا و پاری سن ژرمن از حساسیت بالایی برخورداراست .

دور برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه ۲۸ فروردین با انجام دو بازی در شهرهای بارسلون و دورتموند پیگیری خواهدشد که هر دو بازی با توجه به نتایج به دست آمده در بازی رفت با حساسیت بالایی برخورداراست . بر همین اساس تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» به مصاف هم می‌روند و بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه «اسپاتیفای نیوکمپ» رو در روی هم قرارمی‌گیرند .

دورتموند – اتلتیکومادرید

بازی رفت دو تیم با نتیجه ی دو بر یک به سود اتلتیکو به پایان رسید تا شاگردان «دیگو سیمئونه» دست برتر را نسبت به حریف خود در دیدار برگشت داشته باشند . نماینده ی اسپانیا خاطره ی خوشی از حضور در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» ندارد و در سال ۱۳۹۷ که برابر دورتمند در این ورزشگاه به میدان رفت متحمل شکست سنگین ۴ بر صفر شد . با توجه به قانون جدید لیگ قهرمانان اروپا گل زده در خانه ی حریف کمکی به تیم‌ها نخواهدکرد و اگر این دیدار با نتیجه ی یک بر صفر به سود دورتموند به پایان برسد ، بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهدشد .

قضاوت این بازی بر عهده «اسلاوکو وینچیچ» از اسلوونی است و بازی از ساعت ۲۲:۳۰ برگزارمی‌شود .

اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا

بارسلونا – پاری سن ژرمن

تیم بارسلونا در بازی رفت و با این که از حریف خود دو بار عقب افتاد اما در پایان توانست با نتیجه ی ۳ بر ۲ از سد پاری سن ژرمن عبورکند تا این تیم در بازی برگشت که میزبان است با توجه به حضور هواداران خودی دست برتر را داشته باشد . نکته ی مهم این بازی حضور «عثمان دمبله» وینگر سابق بارسلونا در پیراهن پاری سن ژرمن است و با توجه به این که در دیدار رفت هم موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند ، هواداران بارسلونا از او کینه به دل دارند و مطمئناً شب راحتی را در «اسپاتیفای نیوکمپ» نخواهدداشت .

آخرین باری که دو تیم در اسپانیا به مصاف هم رفتند به سال ۱۳۹۹ برمی گردد که آن بازی با درخشش «کیلیان امباپه» با نتیجه ی ۴ بر یک به سود نماینده ی فرانسه خاتمه یافت تا بارسلونا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شود .

این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ و با قضاوت «ایستوان کواکس» از رومانی خواهدبود .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها