نوری : برای کسب امتیاز از پرسپولیس به زمین می‌رویم

محمد نوری می‌گوید ، ملوان نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را می‌داند و برای کسب امتیاز به میدان خواهدرفت .

 محمد نوری ، مربی تیم ملوان ، در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس در ابتدا گفت : آقای تارتار به خاطر آسیب دیدگی‌اش از ناحیه ی کمر نتوانست شرکت کند و از شما عذرخواهی کرد . بازی فردا بازی سخت و سنگینی است ، پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و بازیکنان خیلی خوبی هم گرفته است . آن ها خیلی زیبا بازی می‌کنند و نیم فصل دوم ۱۶ امتیاز گرفته‌اند .

نوری در مورد تیم شان گفت : ما هم تیم ملوانیم . نیم فصل دوم ۱۴ امتیاز گرفتیم . همه ی بازی‌های مان را چه داخل خانه و چه خارج از خانه برای کسب ۳ امتیاز می‌رویم . فردا قطعاً بازی سخت و سنگینی خواهدبود . می‌دانیم جلوی چه تیمی بازی داریم . نقاط ضعف و قوت‌شان را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و تماشاچیان لذت ببرند و هر تیمی هم که مستحق بود برنده شود .

او در مورد این مسابقه ادامه داد : ما آماده‌ایم برای یک بازی خیلی خوب‌ . انگیزه ی زیادی داریم . دست بازیکنان دردنکند که تا این مرحله توانسته‌اند پنجم جدول باشند . امتیازات خوبی کسب کردیم و از تمام تیم‌های بالانشین امتیازگرفتیم و امیدوارم فردا هم امتیازبگیریم . می‌دانیم بازی سختی است و هواداران پرسپولیس تیم خودشان را حمایت می‌کنند . امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید .

او در مورد این که خبرنگاران اعلام کردند به دلیل عدم حضور سرمربی تیم شان سوالی نخواهندپرسید ، گفت : حق طبیعی شماست . قطعاً آقای تارتار اگر آسیب دیدگی نداشت شرکت می‌کرد . از شما خرده نمی‌گیریم و به احترام شما آمدیم . امیدوارم اگر واقعاً مشکل پزشکی نداشتند سرمربی‌ها حاضر شوند و جواب خبرنگارها را بدهند . اگر این روند را ادامه دهید سری بعد سرمربی حضور پیدامی‌کند .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها