پدرام قاضی پور : در انزلی رقبا برای‌مان تله می‌گذارند

مدافع - هافبک تیم فوتبال ملوان می‌گوید با وجود این که‌ تیم‌هایی مانند تراکتور و گل‌گهر هزینه ی زیادی انجام دادند ، اما سپیدپوشان گیلانی فقط یک یا دو امتیاز با آن ها فاصله دارند .

پدرام قاضی‌پور درباره ی آخرین وضعیت تیم ملوان بعد از هفته ی هجدهم لیگ برتر ، اظهارداشت : در این فصل به دلیل بازی‌های خوبی که از ملوان شاهد بودیم نگاه‌ها به تیم ما تغییر کرده است . استقلال ، سپاهان و هر تیمی با دیدگاه متفاوتی مقابل تیم ما ظاهرمی‌شود و به یک شکل دیگر تیم ما را می‌بینند . ضمن این که در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید مانند میلاد سرلک و محمد عمری به خوبی تقویت شدیم . تقریباً در هر پست دو بازیکن خوب داریم و امیدوارم روند خوب تیم ملوان ، در نیم‌فصل دوم تداوم داشته باشد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : تیم‌هایی که به انزلی می‌آیند مثل تراکتور ، استقلال ، استقلال خوزستان و شمس آذر در نیمه ی اول عقب می‌نشینند و تلاش می‌کنند با ضدحملات به هدف‌شان برسند ، به نوعی این بازی دفاعی ، تله ی تاکتیکی آن ها برای تیم ماست . تا به اینجای فصل فقط پرسپولیس و سپاهان در خانه ی ما بازی هجومی ارایه کردند . به همین دلیل نتیجه ی بیشتر بازی‌های ما در انزلی یا مساوی تمام می‌شود یا در نهایت برد یک بر صفر مقابل رقبا کسب می‌کنیم .

مدافع – هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش امکان کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر ، گفت : با بضاعتی که داریم تلاش می‌کنیم کسب سهمیه داشته باشیم . شما رقبای ما در رده‌های سوم تا پنجم را مشاهده کنید . تراکتور و گل‌گهر این همه هزینه می‌کنند ، اما فقط با ما یک یا دو امتیاز فاصله دارند . اگر چه کسب سهمیه خیلی سخت است ، اما شدنی است . امیدوارم با همدلی و تمرکز مناسب در مسابقات به هدف‌مان برسیم .

قاضی‌پور در مورد غیبتش مقابل فولاد در هفته ی هجدهم لیگ برتر ، تصریح کرد : به دلیل چهار کارته بودن بازی مقابل فولاد را از دست دادم ، ولی باید بگویم این بازی حداقل در نیمه ی اول یک طرفه به نفع ملوان بود . تا به حال ندیده بودم که فولاد در خانه‌اش این طوری دفاعی بازی کند . این نشانه ی بازی خوب ملوان است .

وی با اشاره به اهمیت بازی‌های تدارکاتی بعد از مسابقه ی اصلی برای مهدی تارتار ، عنوان کرد : برای مهدی تارتار و کادرفنی ملوان بازی دوستانه اهمیت خیلی زیادی دارد . بازیکنانی که در ترکیب اصلی نبودند و یا به هر دلیل دیگری مانند محرومیت و مصدومیت شرایط بازی نداشتند در این مسابقه تدارکاتی ارزیابی می‌شوند . از آن جایی که آقای تارتار به این دیدارهای تدارکاتی اهمیت زیادی می‌دهد ، بازیکنان با آمادگی بالایی در زمین حاضر می‌شوند . من که در بازی مقابل فولاد حاضر نبودم ، در مسابقه مقابل داماش توانستم گلزنی کنم . از این موضوع خوشحالم ، اما امیدوارم بتوانم در مسابقه ی رسمی برای تیم گل بزنم و هواداران را شادکنم .

نوشته‌های تازه

شهریور 1403
ش ی د س چ پ ج
 111213141516
17181920212223
24252627282930
31010203040506
07080910  

بایگانی‌ها