استقلال خوزستان از لیگ برتر کنارمی‌کشد ؟!

مدیرعامل استقلال خوزستان در گفت‌وگویی تند مدعی شد در صورت تداوم اشتباهات داوری علیه این تیم ، از لیگ کنارخواهندکشید .
استقلال خوزستان که طی سه بازی نیم فصل دوم خود موفق به کسب 4 امتیاز شده ، مدعی است اشتباهات داوری در جدال با تراکتور همانند چند بازی اخیر این تیم خصوصاً در نیم فصل اول ، مانع از نمایش فوتبالی برابر شده است . امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص بازی با تراکتور گفت : درباره ی فوتبال که نمی‌توان گفت . این بازی داورها بود ! ما باید علاوه بر داوران داخل زمین با کوبل داوری خارج از زمین هم می‌جنگیدیم . متاسفانه و یا خوشبختانه ما این بازی‌ها را بلد نیستیم . ما فوتبال را کاملاً ساده نگاه می‌کنیم و فکر می‌کنیم نمایشی فنی بین 11 بازیکن دو تیم است . اما به نظر که نه ، کاملاً واقعی باید به این موضوع شک کرد که علاوه بر فوتبال داخل زمین ، برخی مسایل خارج از آن نیز برای کسب نتیجه مهم است‌ .
وی ادامه داد : مگر می‌شود نعمتی به آن شکل خطاکند و داور از اخراج مستقیم خودداری کند ؟ مگر می‌توان برخورد توپ به دست را دید و تصمیم دیگری گرفت . مگر می‌شود هر برخوردی را به نفع حریف اعلام کرد . درست است تازه به فوتبال آمده‌ام اما سال‌ها فوتبال دیده‌ایم و متوجه ی منظور چنین رفتارهایی می‌شویم . مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با خطاب قراردادن مهدی تاج گفت : آقای تاج شما متولی این فوتبال هستید . سلامت لیگ کاملاً در خطر است و همه این موضوع را از چشم شما می‌بینند . شما باید به دنبال اجرای عدالت در فوتبال باشید و نگذارید فوتبال آغشته به اتفاقاتی شود که خوشایند هیچ کس نیست . من نسبت به هواداران استقلال خوزستان مسوولیت دارم و نمی‌خواهم ذره‌یی حق آن ها خورده شود و ساکت بمانم . ما هیچ حق اضافه‌یی نمی‌خواهیم و فقط به دنبال سلامت فوتبال هستیم . چه طور حق تیم ما مقابل گل گهر خورده شد و هیچکس پاسخگو نشد ؟ چه طور برابر پیکان آن اتفاقات افتاد و هیچ کس جوابگو نیست ؟ مقابل استقلال و تراکتور در بازی رفت هم همین اتفاقات افتاد ؟ اگر قرار است با چنین رفتارهایی به دنبال سقوط استقلال خوزستان باشید ، ما بازیچه نمی‌شویم و سکوت نمی‌کنیم .
نجفی با اشاره به این که از این بازی برخورد قاطعانه‌یی در خصوص اتفاقات کاملاً محرز علیه استقلال خوزستان خواهندداشت ، گفت : استقلال خوزستان روی پای خودش ایستاده است . هیچ وقت به هیچ کس باج نمی‌دهد . این تیم قهرمان لیگ شده ، همه شایستگی آن را تاییدکردند . این تیم توانست خودش با زحمت زیاد بار دیگر به لیگ برتر صعودکند . این تیم می‌خواهد خودش تلاش کند و در فصل سختی که داریم در لیگ برتر بماند و مایه ی خوشحالی جنوبی‌ها شود . قرار نیست هر بلایی دوست داشتید سر تیم بیاورد . مگر می‌شود نیم ساعت قبل از بازی ابلاغ کنید که کریم‌زاده نمی‌تواند بازی کند ؟ این کمیته مگر نمی‌تواند اگر خطایی صورت گرفته بعد از بازی بررسی کند . یک تیم برنامه ی تمرینی خود را بر اساس بازیکنانش ترتیب می‌دهد و شما نیم ساعت قبل از بازی می‌گویید فلانی نباشد ؟ چرا زودتر نگفتید ؟ اگر قرار است به این شکل علیه تیم اقدام شود ، برای حفظ احترام باشگاه و هواداران عزیزمان از لیگ برتر کنار خواهیم کشید و عواقب آن را به جان می‌خریم اما نمی‌گذاریم به این شکل هر کاری دوست داشتید با تیم بکنید .
مدیرعامل استقلال خوزستان در پایان گفت : اختلاف بین تیم‌های پایین جدول کم است . اما شما بروید ببینید در نیم فصل اول چند امتیاز از تیم ما به خاطر این اشتباهات که اصلاً نمی‌توانم بگویم غیرعمدی بوده ، از ما کم شده است . اگر مقابل گل گهر گل ما پذیرفته می‌شد (بیایید الان بگویید آن گل چرا پذیرفته نشد) ، یا مقابل تراکتور و استقلال و پیکان و نساجی … . مگر می‌شود این قدر اشتباه علیه یک تیم از روی اشتباه باشد ؟ برای خودتان حداقل احترام قایل باشید . اسم شما داور مسابقه است اما الان نتایج با عملکرد شما مشخص می‌شود .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها