توقف شاگردان تارتار در آرنا

فولاد خوزستان در ورزشگاه خانگی خود اجازه ی پیروزی را به ملوان نداد و در دقایق پایانی گل تساوی را زد .

 فولاد که فصل پُرفراز و نشیبی را سپری کرده ، حالا پس از علیرضا منصوریان و ایگناسیو ماترتیتز ، احمد آل نعمه را به عنوان سرمربی در سکان هدایت خود دارد و هواداران این تیم امیدوار هستند با سرمربی بومی خود نتایج درخوری بگیرند و به نیمه ی اول جدول برگردند .

از آن طرف ملوان بندرانزلی که در این فصل پدیده ی لیگ بوده و هفته ی گذشته نیز استقلال صدرنشین را متوقف کرد ، در پی گرفتن امتیاز از این بازی سخت خارج از خانه بود و به هدف خود رسید . اگرچه ملوانی‌ها می‌توانستند هر سه امتیاز را بگیرند اما در نهایت با تساوی یک بر یک ، یک امتیاز نصیب شان شد .

بازی دو تیم در نیمه ی اول علی‌رغم تلاش‌های دو تیم گلی در پی نداشت و آن ها با نتیجه ی بدون گل به رختکن رفتند . در شروع نیمه ی دوم اما ملوان با پاس گل محمد عمری و گل سلیمانی از حریف پیش افتاد .

برتری ملوان تا دقیقه ی ۸۴ ادامه پیداکرد تا این که محمد عسگری ، بازیکن تعویضی فولاد ، کار را به تساوی کشید و در نهایت امتیازات بازی تقسیم شد .

تقویمهفته ی هجدهم لیگ برتر / ورزشگاه فولاد آرنا / سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ / تماشاگر :
سوتداور : مرتضی منصوریان


فولاد ترکیب فولاد :
کریستوفر کنت ، مجتبی نجاریان ، موسی کولیبالی ، جفرسون باهیا ، وحید حیدریه ، شاهین توکلی (56-لوسیانو پریرا) ، لوکاس کاندیدو،  احسان پهلوان (45-حمید بوحمدان) ، محمد علی‌نژاد (4+90-محمدرضا غبیشاوی) ، علی شجاعی (۷۲-محمد عسگری) و ساسان انصاری

1995555

ملوانترکیب ملوان :
حبیب فرعباسی ، میلاد باقری ، آرمان اکوان ، حامد نورمحمدی ، میلاد سرلک (۶۸-مهران احمدی) ، پویا پورعلی ، ابوذر صفرزاده (74-جلال مداحی) ، مجید عیدی ، محمدی عمری (۶۸-حسین صادقی) ، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی (۶۸-سهیل فداکار)

1995556

بولت هواداراتفاق ویژه : فولاد در حالی که در آستانه ی شکست قرارداشت ، با بازیکن تعویضی و ۱۸ ساله ی خود ، محمد عسگری ، به بازی برگشت .

پاس گلبهترین بازیکن : محمد عمری که برای اولین بار در ترکیب ملوان قرار گرفته بود ، نمایش خوبی داشت و علاوه بر پاس گلش فرصت گلزنی نیز داشت . همچنین ساسان انصاری از فولاد چهره ی پرتلاشی داشت . سلیمانی و عسگری ، گلزنان دو تیم نیز نقش تاثیرگذاری در کسب امتیاز تیم‌شان داشتند .


کارت زردکارت زرد
حامد نورمحمدی (۶۵) و آرمان اکوان (69) : ملوان
حمید بوحمدان (۷۸) و محمد علی‌نژاد (4+90) : فولاد


توپ گلشرح گل :
فولاد صفر – ملوان یک (دقیقه ی ۵۳ : محمدرضا سلیمانی) : حرکت ملوانی‌ها از سمت راست در محوطه به محمد عمری رسید و پاس خوب او به دهانه ی دروازه با تکل محمدرضا سلیمانی به سمت توپ به گل تبدیل شد‌ .

فولاد یک – ملوان یک (دقیقه ی ۸۴ : محمد عسگری) : سانتر از سمت راست برای ساسان انصاری با پاس او به محوطه در شرایط نامتعادل همراه شد و محمد عسگری که از مدافعان ملوان فرار کرده بود با ضربه‌یی دقیق گل تساوی را زد .


کرنومترلحظات حساس :
دقیقه ی ۵۷ : ضربه ی قیچی برگردان خطرناک پریرا در شرایط آفساید به ثمر رسید .
دقیقه ی ۶۰ : شوت خطرناک محمد عمری نفسگیر از بالای دروازه ی فولاد به بیرون رفت .
دقیقه ی ۶۳ : شوت خطرناک ساسان انصاری در دهانه ی دروازه ممکن بود تبدیل به گل شود که ضربه ی نهایی دقت لازم را نداشت‌ .
دقیقه ی ۵+۹۰ : فرصت خطرناک برای فولاد روی ضربه ی کرنر که ضربه ی عسگری توسط فرعباسی به کرنر رفت .


بولت فولادحواشی :
* مصدومیت ابوذر صفرزاده باعث توقف بازی شد و این اتفاق با واکنش هواداران فولاد همراه شد .
* هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد تنش بین بازیکنان و برخوردها بیشترشد .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها