نتایج زنده ی بازی‌های هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال

در چارچوب مسابقات هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت 16 امروز سه شنبه به مصاف هم رفتند .

در چارچوب مسابقات هفته ی هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه شنبه) سه دیدار برگزارشد .

تیم‌های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند . رویارویی فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۶ آغازشد و استقلال تهران هم از ساعت ۱۷:۱۵ مقابل سپاهان اصفهان به میدان رفت .

نتایج رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید :

گل گهر سیرجان ۳  – نساجی مازندران صفر  (نتیجه ی نهایی)

گل‌ها : روبرتو تورس در دقیقه ی ۲۱ و احمدرضا زنده روح در دقیقه ی ۶۲ و سعید سحرخیزان در دقیقه ی ۸۸ برای گل گهر سیرجان

شرح گل‌ها : ارسال ضربه ی کرنر توسط ابوالفضل رزاقپور بیرون از محوطه ی جریمه به روبرتو تورس رسید و ضربه ی پای چپ این بازیکن پس از برخورد با مدافع نساجی تغییر مسیر داد و درون دروازه قرارگرفت. (گل اول گل گهر)

تورس پایه گذار گل دوم بود و روی ارسال دقیق او به محوطه ی جریمه احمدرضا زنده روح موفق شد با ضربه ی سر دروازه ی نساجی را باز کند . (گل دوم گل گهر)

پس از اشتباه بازیکن نساجی در میانه ی میدان پوریا لطیفی فر به توپ رسید و با پاس رو به جلو سعید سحرخیزان را در موقعیت تک به تک قرارداد که موفق شد با ضربه ی دقیق سومین گل این بازی را به ثمر برساند . (گل سوم گل گهر)

فولاد خوزستان یک – ملوان بندرانزلی یک (نتیجه ی نهایی)

گل‌ها : محمدرضا سلیمانی در دقیقه ی ۵۳ برای ملوان بندرانزلی – محمد عسگری در دقیقه ی ۸۴ برای فولاد

شرح گل‌ها : روی ارسال به سمت چپ خط دفاعی فولاد ، مجید عیدی توپ را به محمد عمری رساند و سلیمانی موفق شد روی پاس عرضی این بازیکن دروازه ی فولاد را باز کند . (گل اول ملوان)

ساسان انصاری موفق شد درحالی که تعادل خوبی هم نداشت ارسال به محوطه ی جریمه را به محمد عسگری برساند که او در موقعیت تک به تک موفق شد با ضربه ی پای چپ گل تساوی فولاد را به ثمر برساند . (گل اول فولاد)

استقلال تهران 1 – سپاهان اصفهان صفر (نتیجه ی نهایی)

گل‌ : روزبه چشمی در دقیقه ی ۳۶ برای استقلال تهران

شرح گل‌ : پس از دفع ناقص بازیکن سپاهان روی ضربه ی سر رافائل سیلوا ، توپ در فاصله ی تقریباً نزدیک با محوطه ی جریمه به روزبه چشمی رسید که او با ضربه‌یی مهارنشدنی دروازه ی پیام نیازمند را باز کرد . (گل اول استقلال)

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها