دوستان کم لطفی خود را به گردن دیگران نیندازند

رییس کمیته ی مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد : ناظر و نماینده ی سازمان لیگ گزارش مفصلی از دیدار آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی به کمیته مسابقات ارایه داده است و مطمئناً از انتقادات سازنده استقبال می کنیم .

به گزارش “سپید نیوز” از سازمان لیگ ؛ غلامرضا بهروان رییس کمیته ی مسابقات در مورد مصاحبه ی یکی از مسوولان تیم ملوان در مورد بی نظمی در لیگ دسته اول  و میزبانی هیات های فوتبال اظهار داشت : از تمامی کسانی که در برگزاری مسابقات کمک می کنند ، اعم از هیات های فوتبال ، مدیران باشگاه ها ، عوامل برگزاری ، کادرفنی و تماشاچیان تشکر  و قدردانی می کنیم و سازمان لیگ بر تمام مسایلی که در فوتبال ایران رخ می دهد ، واقف و آگاه است ؛ همچنین گزارش نماینده ی سازمان لیگ به دست ما رسیده و مواردی در آن وجود دارد ولی وضعیت  به این صورت که مربی تیم ملوان می گویند ، نیست و ما طبق قانون ، گزارش نماینده را بررسی و به آقای کاظمی سرپرست محترم سازمان لیگ ارایه داده ایم .

وی در ادامه افزود : لیگ دسته اول به صورت کاملاً منظم برگزار می شود ، ما در برنامه ی دراز مدت و طی سال های گذشته لیگ دسته اول را  از 28 تیم به 18 تیم کاهش دادیم تا لیگی حرفه یی و با کیفیت داشته باشیم ، مثلاً سال قبل مسابقات لیگ دسته اول از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و حتی امسال هم تلاش مان را کردیم که بازی ها در موعد مقرر برگزار شود .

بهروان در ادامه گفت : اگر یک تیم به عنوان تیم میهمان در خانه ی تیم مقابل به میدان می رود ، باید 2 رنگ پیراهن به همراه خود داشته باشد ولی در لیگ برتر تعداد پیراهن 3 عدد است و تیم ملوان که میهمان بوده با خود فقط یک دست پیراهن داشته و طبق قانون اولویت بازی با پیراهن اول با تیم میزبان که خواسته از حق میزبانی خود استفاده کند و با پیراهن اول خود بازی کند و اگر تیم میهمان یک دست پیراهن به همراه خود داشته یا مصر بوده با همین لباس به میدان برود ، دیگر تیم میزبان مقصر نیست .

رییس کمیته ی مسابقات اظهار داشت : تیم ملوان تیم با اصالت و ریشه داری است که متاسفانه به لیگ یک سقوط کرد ولی از ارزش این تیم بزرگ کم نمی شود ، ما انتظار داریم دوستان کم لطفی خود را به گردن دیگران نیندازند ، در ضمن ناظر و نماینده ی سازمان لیگ گزارش مفصلی از این مسابقه به کمیته ی مسابقات ارایه داده است که طبق گزارش هیات میزبان کم کاری کرده و همکاری لازم را نداشته است و ما این گزارشات را به آقای کاظمی داده ایم .

این مقام مسوول بیان کرد : ما خوشحال می شویم که انتقادات ، ایرادات و نواقص را به ما بگویند تا هر هفته ایرادات را بررسی و برطرف کنیم ، درصورتی که انتقادات سازنده و منطقی باشد و یکطرفه به قاضی نروند ، بزرگ نمایی نکنند و مشکلات و ایرادات خود را به گردن یکدیگر نیندازیم ، مطمئنأ ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم تا  هر روز با همکاری با شگاه ها و هیات های فوتبال ، مسابقات و لیگ را به سطح و کیفیت بالاتری برسانیم .

وی در پایان گفت : انتظار داریم هیات های میزبان امکانات لازم اعم از زمین مناسب ، اسکان تیم میهمان ، ناظرین و داوران و اگر میزبان تیمی هستند رسم میهمان نوازی را به جا آورده ، چه بسا خود در دور برگشت میهمان تیم خواهند بود و انتظار ما این است که ارتباط بین تیم ها و هیات ها به صورت رفاقتی باشد ، نه رقابتی و حق میهمان نوازی و میزبانی را به خوبی به جای آورند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آذر 1401
ش ی د س چ پ ج
 1011
12131415161718
19202122232425
26272829300102
03040506070809

بایگانی‌ها