گلزن ملوان و بهترین قضاوت تاریخ لیگ !

امیدوارم بعد از تعطیلات نوروز ، با قدرت تمرینات را از سر بگیریم و بتوانیم یک رتبه ی تک رقمی که در شان نام ملوان باشد ، کسب کنیم .

ملوان بندرانزلی در آبادان مقابل صنعت نفت ته جدولی به تساوی یک بر یک رسید .

مهران احمدی زننده ی تک گل ملوان در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت : در طول هفته برنامه‌های تمرینی ما با هدف کسب هر سه امتیاز این بازی بود . چرا که آقای زارع هیچ وقت به شکست فکر نمی‌کند و حتی به دنبال تساوی هم نیست . ما برای برد به میدان رفتیم اما صنعت نفت برای بقا در لیگ می‌جنگد و فشار زیادی به ما واردکرد و به نوعی تیم ما غافلگیر شد . خدا را شکر  توانستیم بازی را مدیریت کنیم و یک امتیاز از آبادان بگیریم .

او در مورد گلزنی‌اش ادامه داد : خدا را شکر بعد از گلزنی مقابل فولاد ، در این ديدار توانستم دومین گل فصل خود را به ثمر برسانم و به تیم کمک کنم ، انگار مقابل تیم‌های خوزستانی خوش شانس هستم . ما وقتی گلی دریافت می‌کنیم تمام بازیکنان در این اتفاق مقصر هستند و وقتی هم گل می‌زنیم همه ی بچه‌ها در به ثمر رسیدن آن نقش دارند . مهم نیست من گل بزنم یا سجاد و یا هر بازیکن دیگری ، گل برای تمام بچه‌های تیم است . من فقط زحمت بچه‌ها را به ثمر رساندم .

این بازیکن درباره ی داوری این دیدار ، اظهار داشت : به نظر من آقای کوپال ناظمی بسیار مسلط و عالی قضاوت کردند ، می‌توانم به جرات بگویم بهترین قضاوتی بود که من در دوران فوتبالی خودم دیدم .

وی در رابطه با وضعیت ملوان و هدف این تیم برای ادامه ی لیگ ، عنوان کرد : همان طور که آقا مازیار در نشست خبری بازی قبلی گفتند ، هدف ما بقا در لیگ بود و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم اما آن نتیجه‌یی که باب میل ما بود ، حاصل نشد . امیدوارم بعد از تعطیلات نوروز ، با قدرت تمرینات را از سر بگیریم و بتوانیم یک رتبه ی تک رقمی که در شان نام ملوان باشد ، کسب کنیم .

وی در پایان افزود : از هواداران ملوان تشکر می‌کنم که در روزهای بد و خوب تیم حامی ما بودند ، آن ها لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم در پایان فصل ، به رتبه‌یی که در شان نام ملوان و انزلی‌چی‌ها است ، برسیم .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها