ادامه ی سریالِ تساوی‌های تراکتور در آسیا

تراکتور دورِ رفتِ مرحله ی گروهیِ لیگِ قهرمانانِ آسیا را با سه تساوی و بدونِ کسبِ برد به پایان رساند .

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی دور رفت مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 به مصاف نیروی هوایی عراق رفت و با نتیجه ی صفر صفر مقابل این تیم متوقف شد .

در دقیقه ی ۱۳ مسابقه اولین موقعیت جدی روی ضربه ی از راه دور اکبر ایمانی ایجاد شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت . دو دقیقه بعد این نوبت حریف بود که روی دروازه ی تراکتور خطرناک ظاهر شود اما محمد اخباری اجازه ی گلزنی به حریف نداد . در دقیقه ی 24 محمد خانزاده در دفع توپ دچار اشتباه شد و نزدیک بود ضربه‌یی که او زده وارد دروازه ی تراکتور شود که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت . همین اشتباه را فخرالدینی هم تکرار کرد که اخباری به داد تیمش رسید و توپ را جمع کرد . در دقیقه ی 42 این دیدار شوت سرکش پیمان بابایی با برخورد به نوک انگشتان دروازه بان عراقی به کرنر رفت . نیمه ی اول این دیدار بدون آن که توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید . در دقیقه ی 51 اولین موقعیت جدی تراکتور در نیمه ی دوم ایجاد شد و شوت روی پای سامان نریمان جهان از پشت محوطه ی جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد . شوت سنگین محمد خانزاده از پشت محوطه ی جریمه را فهد طالب در دقیقه ی 77 با عکس العملی دیدنی مهار کرد . در دقیقه ی 90 جفرسون موقعیت خوب گلزنی داشت اما ضربه ی او از بالای دروازه ی اخباری به بیرون رفت . در نهایت تلاش های دو تیم برای گل زدن فایده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید .

میثم تیموری به دلیل دریافت کارت زرد از داور مسابقه با نیروی هوایی عراق دو اخطاره شد و مسابقه ی بعدی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا مقابل همین نیروی هوایی که روز جمعه برگزار می شود را از دست داد . با این تساوی تراکتور سه امتیازی شد .

ترکیب اولیه ی تراکتور ایران : محمدرضا اخباری ، محمدرضا خانزاده ، هادی محمدی ، اکبر ایمانی ، مسعود شجاعی ، پیمان بابایی ، سامان نریمان جهان ، مهدی تیکدری ، میثم تیموری ، میلادفخرالدینی و محمد عباس زاده

ترکیب اولیه ی نیروی هوایی عراق : فهد طالب ، احمد ابراهیم ، میثم جبار ، صامح سعید ، ابراهیم بایش ، حمادی احمد ، همام طارق ، الآنی ، علی محسن ، علی کاظم ، مصطفی محمد

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها