پایان رافت : خدا را شکر همه چیز خوب است !

سرمربیِ شهرداری آستارا می گوید به تیم های دیگر توجه یی نداریم و کارِ خودمان را انجام می دهیم ، امیدوارم پس از بازی برابرِ گل ریحان در بازی برابرِ هوادار که در ورزشگاه خودمان در آستارا برگزارخواهدشد ، نتایجِ بهتری کسب کنیم .

پایان رافت در خصوص اردوی تیم شهرداری آستارا و آخرین شرایط این تیم پیش از بازی با گل ریحان البرز اظهار داشت : خدا را شکر همه چیز خوب است . ما اردوی قبل از بازی با گل ریحان را از روز جمعه در تهران برپا کرده ایم . از آن جایی که در آستارا با بارندگی مواجه بوده و به همین دلیل شرایط برای تمرین در آستارا مهیا نبود ، مجبور شدیم اردوی قبل از بازی با گل ریحان را چند روز زودتر در تهران برپا کرده و تمرینات را نیز در اینجا پیگیری کنیم .

رافت ادامه داد : جا دارد از مسوولان کمپ تیم ملی علی الخصوص جناب نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال تشکر کنم که زمین را با امکانات بسیار خوب در اختیار ما قراردادند . اردوی بسیار خوبی را آغاز کرده ایم همه چیز خوب است و امیدوارم روز سه شنبه شاهد بازی زیبایی باشیم .

سرمربی شهرداری آستارا افزود : بازی‌ برابر گل ریحان حساس بوده و برای ما مهم و از اهمیت بالایی برخوردار است ، بازیکنانم به این موضوع واقف هستند و به خوبی می دانند که این بازی چه قدر برای تیم اهمیت دارد . امیدوارم تا روز سه شنبه اردو و تمرینات خوبی را برگزار کنیم تا بازیکنان با رسیدن به کیفیت لازم بتوانیم سه امتیاز بازی را که برای ما حیاتی است کسب کنیم .

وی بیان داشت : مردم و هواداران و فوتبالدوستان آستارا به خوبی می دانند از روزی که ما به تیم اضافه شدیم ، سعی کرده ایم کیفیت فتی تیم را افزایش دهیم . بازیکنان ما تاکتیک پذیر هستند و این امر به آن ها کمک می کند که روز به روز توانایی های شان بیشتر و بهتر شود .

رافت تصریح کرد : ما به رتبه ی گل ریحان در جدول نگاه نمی کنیم ، ما سعی خواهیم کرد کیفیت کارمان را نشان داده و به دنبال سه امتیاز بازی باشیم . به تیم های دیگر توجه یی نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم ؛ امیدوارم پس از این بازی در بازی برابر هوادار که در ورزشگاه خودمان در آستارا برگزارخواهدشد ، نتایج بهتری کسب کنیم .

سرمربی شهرداری آستارا اظهار داشت : مردم آستارا در این دو بازی باقی مانده ما را تنها نگذارند و دعای مان کنند تا بتوانیم با خیال راحت این دو بازی را پشت سر بگذاریم .

 

 

"دی اسپورت"

 

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها