سیاه جامگان به زودی منحل خواهد شد ؟

باشگاه سیاه جامگان خراسان به دلیل بدهی های خود مجوز برگزاری بازی را برابر ملوان بندرانزلی به دست نیاورد تا در آستانه ی انحلال قرار بگیرد .

اتفاقات عجیب و غریب پیرامون سیاه جامگان خراسان در فصل جدید تمامی ندارد ؛ از تعویض اسپانسر و استعفای سرمربی تا روی کارآمدن سرمربی و اسپانسر جدید که هیچ کدام شان نتوانستند سبب برطرف شدن بدهی های این تیم شوند و تنها کار مثبت آ ها خرید زمان و موکول شدن لغو مجوز بازی این تیم به یک هفته ی بعد بود .

تعویق های یک هفته یی که دیگر صبر سازمان لیگی ها را به پایان برد و سبب شد تا دیدار امروز برابر ملوان به دلیل مشکلات بدهی سیاه جامگانی ها علی رغم حضور تیم داوری و بازیکنان دو تیم در میدان لغو شود و پرونده ی مسابقه به کمیته ی انضباطی ارسال شود ؛ در صورتی که کمیته ی انضباطی رای به عدم حضور سیاه جامگانی ها در این مسابقه دهد که احتمال بالایی هم دارد ، این تیم رسماً به دو دسته پایین تر سقوط خواهد کرد .

مالک باشگاه سیاه جامگان که در سوگ خواهر  خود داغدار شده است ، اعلام کرد که بارها پیش از فصل عدم تیمداری خود در فصل جدید را اعلام کرد و اگر اتفاق جدید و ویژه یی رخ ندهد و گام مثبتی برداشته نشود به زودی بیانیه ی اعلام انحلال تیمش را منتشر خواهد کرد ، زیرا دیگر نه توان مالی دارد و نه توان جانی و تنها تا به امروز به امید حضور یک مالک و یا اسپانسر جدید تیمش را حفظ کرده است تا بتواند بلکه قدمی مثبت برای مردم شهرش بردارد اما در صورتی که این اتفاق رخ ندهد ، انحلال تیمش را رسماً اعلام خواهد کرد‌ .

 

"ورزش سه"

 

 

0 replies on “سیاه جامگان به زودی منحل خواهد شد ؟”

  • فرهاد مجیدی
    31 شهریور 1397 at 9:02 ب.ظ

    خوب حالا امتیاز از دست رفته ی ملوان چی میشه ، آقای پورغلامی این هفته هم شانس آورد . تا بازی بعد ببینیم ملوان چه کار میکنه !!! هر چند امیدی به این تیم نداریم . حتماً در بازی های آینده باز هم آقای خاص یه بهونه بی میاره و عذرخواهی آبکی و تکراری . عجیبه که بیشتر از پنجاه درصد طرفداران ، صعود با این تیم رو پیش بینی کردن ، آخه با کدام تاکتیک و نفرات ، وقتی به بازی عجولانه ی بازیکن ها نگاه می کنی که به خاطر فاکتور جوانی فقط به فکر خودنمایی هستن و تو محوطه ی جریمه توپ رو میزنن بیرون ، خوش خیالیه که بخوایم به لیگ برتر فکر کنیم ، بعدشم برنامه ی سه ساله ی پورغلامی بر اساس کدام استاندارد باشگاه تدوین شده ، این یعنی فرصت فزار به جلو ، یعنی اگر امسال صعود نکنیم ؛ دو سال دیگه جا دارن ایشون . خنده داره . لطفاً به اشتباهت در کنار گذاشتن پژمان اعتراف کن . تیم رهبر و فرمانده نداره ، سر به هوا بازی میکنن ، چند سال دیگه حکایت شادروان قایقران برای همین مهره های ارزشمند تارانده شده از تیم تکرار خواهد شد . کمی بیاندیش پژمان آلترناتیوی برای شما نیست . باور کن .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها