شکست نساجی در مقابله با سرخ پوشان پایتخت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای بازی برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می شوند ، در هفته ی ششم لیگ برتر برابر تیم نساجی مازندران به برتری دست پیدا کردند .

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته ی ششم هجدهمین دوره ی رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر یک سرخ پوشان به پایان رسید . علی علیپور (۵۰) و حامد شیری (گل به خودی ۷۰) برای شاگردان برانکو و گئورگی (۹۶ پنالتی) برای نساجی گل زدند .

بازی با پاس های کوتاه و پرتعداد بازیکنان نساجی شروع شد و شاگردان جواد نکونام سعی داشتند مقابل حملات دقایق ابتدایی میزبان بایستند . به همین خاطر در زمین حریف پاس های کوتاه و پرتعداد دادند تا اجازه ی بازیسازی را از حریف بگیرند .

با این حال بعد از دقایقی پرسپولیس شرایط را متعادل کرد اما در دقیقه ی ۱۵ نساجی صاحب بهترین فرصت بازی شد که توپ ارسالی از جناح چپ از مقابل عباس زاده عبور کرد و توسط انصاری به کرنر فرستاده شد .

بعد از این فرصت سرخ پوشان نبض بازی را در اختیار گرفتند و شاگردان نکونام در زمین خودشان به دفاع پرداختند . با این حال شاگردان برانکو بالاخره در دقیقه ی ۳۰ نخستین موقعیت جدی را روی دروازه ی خلق کردند که طی آن ضربه ی علی علیپور به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت . 

در دقایق باقی مانده ی نیمه ی اول هم پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برتری دست پیدا کند اما ضعفی که در دیدارهای گذشته ی این تیم وجود داشت ، بازهم به چشم آمد و سرخ پوشان اطراف محوطه ی جریمه ی حریف برنامه یی برای رسیدن به گل نداشتند و زهردار نبودند .

پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل در نیمه ی دوم زمان زیادی را منتظر نشدند و علی علیپور در دقیقه ی ۵۰ روی ارسال از جناح راست و ضربه ی سر توانست دروازه ی تیم سابقش را باز کند . او بعد از این گل به نشانه ی احترام به هواداران نساجی شادی نکرد . 

در دقیقه ی ۶۲ این دیدار علی شجاعی مهاجم تیم نساجی به علت خطا روی کمال کامیابی نیا دومین کارت زرد را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان نکونام سخت شود .

درحالی که برانکو سعی در میدان دادن به جوانان نیمکت نشین تیمش را داشت و طاهرخانی را به میدان فرستاده بود ، سیامک نعمتی در دقیقه ی ۷۰ خیال سرخ ها را راحت تر از قبل کرد و در نفوذی که از جناح راست داشت توپ را به سمت بازیکنان حاضر در محوطه ی جریمه شوت کرد که توپ با برخورد به پای حامد شیری وارد دروازه ی نساجی شد .

در دقایق باقی مانده شاگردان برانکو به فکر حفظ نتیجه بودند و شاگردان نکونام به فکر کم کردن فاصله . درحالی که کم تر از ۱۰ ثانیه به پایان پنج دقیقه وقت اضافه ی بازی باقی مانده بود ، یک پنالتی برای نساجی اعلام شد که این ضربه به گل تبدیل شد .

با این حال سرخ پوشان با اداره کردن بازی توانستند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند و با ۱۲ امتیاز به رده ی دوم جدول صعود کنند . نساجی هم با ۵ امتیاز در رده ی سیزدهم باقی ماند .

 

 

"خبرگزاری مهر"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها