ملوانی‌های سابق در پی حذف انزلی‌چی‌ها (عکس)

تیم سپیدرود رشت با بهره گیری از شش بازیکن سابق تیم ملوان روز جمعه دربی استان گیلان را با این تیم برگزار می‌کند .

تیم سپیدرود رشت در حالی اولین بازی خود را  در مسابقات جام حذفی  مقابل ملوان پشت سر می‌گذارد که از شش بازیکن سابق این تیم در ترکیب خود بهره می‌برد .

ایمان صادقی ، دروازه‌بان جوان و حال حاضر سپیدرود رشت پیش از این و در زمان حضور ملوان در لیگ برتر از باشگاه استقلال به صورت قرضی حضور در ملوان را تجربه کرد . صادقی در سه بازی قبلی سپیدرود جز بهترین بازیکنان این تیم بود و بارها از فروپاشی دروازه‌اش ممانعت کرد و حالا با قرار گرفتن مقابل ملوان به دنبال ثبت درخششی دیگر و صعود به مرحله ی یک هشتم نهایی جام حذفی است .

حسین ابراهیمی دیگر بازیکنی است که سابقه ی حضور در ملوان بندرانزلی را دارد . وی بعد از همراهی داماش در مسابقات لیگ یک با توجه به فرا رسیدن زمان سربازی‌اش این تیم را ترک کرد و راهی ملوان بندرانزلی شد . اما مصدومیت‌های پیاپی گریبان ابراهیمی را گرفت و نتوانست در ترکیب ملوان جایی پیدا کند . ابراهیمی پس از ترک ملوان بار دیگر به داماش  پیوست و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در لیگ برتر بود . جایی که همراه با تیم داماش توانست برای اولین بار ملوان را در انزلی با یک گل شکست دهد . او حالا همراه با سپیدرود به دنبال تکرار این برد و صعود به مرحله ی بعد جام حذفی است .

محمد نزهتی سومین بازیکن ملوانی در ترکیب سپیدرود است . بازیکنی که با پیراهن ملوان گل‌های زیادی به ثمر رساند و زمانی به عنوان تعویض طلایی محمد احمدزاده شناخته می‌شد . نزهتی بعد از جدایی از ملوان به نفت تهران پیوست اما نتوانست درخشش خود در این تیم را تکرار کند و در نهایت دو فصل قبل به جمع سپیدرودی‌ها اضافه شد و حالا به عنوان یکی از یاران اصلی علی کریمی به حساب می‌آید .

blank

اما محمد غلامی آخرین بازیکن سپیدرود است که همراه با ملوان به فوتبال ایران معرفی شد . شماره ی 9 سابق انزلی‌چی‌ها پس از گلزنی به استقلال در ورزشگاه آزادی نامی برای خود دست و پا کرد و پس از آن حضور در استیل آذین ، داماش گیلان ، سپاهان و …. را تجربه کرد . وی حالا با نظر علی کریمی با جدایی از آلومینیوم اراک بار دیگر به سپیدرود پیوسته است و به احتمال فراوان اولین بازی خود را مقابل تیم سابقش یعنی ملوان انجام می‌دهد .

blank

حسین شنانی و میلاد قربان‌زاده نیز دیگر بازیکنان سپیدرود هستند که سابقه ی عضویت در تیم ملوان بندرانزلی در مقاطع مختلف را دارند .

 

"ورزش سه"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها