تیم بدون باخت در رده ی دوازدهم جدول !

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بدون باخت در رقابت‌های لیگ دسته اول به کار خود ادامه می‌دهد .

ملوانی‌ها با هدایت فرهاد پورغلامی رقابت های امسال را با 6 امتیاز منفی آغاز کردند اما نمایش خوب انزلی چی ها در شروع مسابقات هواداران این تیم را به روزهای بهتر امیدوار کرد .

تیم پرافتخار سابق فوتبال ایران که روزگاری سایه به سایه با قدرت ها به دنبال دستیابی به افتخار بود ، اکنون سومین فصل پیاپی خود در لیگ دسته اول را به امید بازگشت به جمع لیگ برتری ها دنبال می کند . آن ها که به واسطه ی مدیریت های غلط و عدم توجه ، فصل را با 6 امتیاز منفی آغاز کرده بودند با پورغلامی توانستند آن را به صفر رسانده و 2 پیروزی برای جبران آن و امیدواری هواداران به دست بیاورند . با این حال دو هفته ی اخیر اما چندان بر وفق مراد آن ها پیش نرفت و دو تساوی ملوانی ها را با دو امتیاز در رده ی دوازدهم قرار داده است . رده یی که تنها سومدیریت سابق در آن نقش داشته و دستیابی به دو پیروزی و دو تساوی می توانست آن ها را در قواره ی مدعی صعود در همین ابتدای راه قرار دهد .

با این حال فرهاد پورغلامی و شاگردانش که اکنون پژمان نوری را نیز در کنار خود نمی بینند ، چشم به دیدارهای پرفشار آینده دوخته اند و این که انزلی بار دیگر در لیگ برتر صاحب نماینده شود . پژمان نوری شماره ی 8 دوست داشتنی این تیم ، هفته ی گذشته با اعلام خداحافظی اش از ملوان در سن 38 سالگی به دوران پرخاطره اش در جمع انزلی چی ها پایان داد .

با این حال اکنون قوی سپید با هدایت فرهاد پورغلامی و ستاره های گمنامش همچون وحید حیدریه ، شهریار مغانلو ، بابک مرادی ، عظیم گوگ و … باید دید قادر به برآورده کردن آرزوی بندرنشینان گیلانی خواهند بود یا خیر ؟

 

"ورزش سه"

 

 

0 replies on “تیم بدون باخت در رده ی دوازدهم جدول !”

  • احسان
    19 شهریور 1397 at 8:29 ق.ظ

    با درود به بازیکنان زحمتکش تیم ملوان ، کاش مربی در حال حاضر خوشنام ولی کم تجربه ی ملوان منافع و مصالح تیم را بر جاه طلبی ، غرور کاذب و ترس بی جا از جانشینی و رقیب احتمالی (؟!) ترجیح می داد و مثل مهدوی و غلامی ، کعبی در سپیدرود ، رجب زاده در ذوب آهن ، میدوادی در نفت و … تیشه به ریشه ی اندوخته های ملوان نمی زد و از وجود پژمان با تجربه که رهبر واقعی در میانه ی میدان با هوش بازی سازی ، ضربات کاشته ی استثنایی و سانترهای تاثیرگذار استفاده می کرد ، و ملوان می توانست به مدد دو موتور تجربه و نیروی جوانی موفق عمل کند نه این که مقابل تیم های ضعیف جدول آن هم در انزلی قافیه را ببازد و با چاشنی شانس از رفسنجان و خونه به خونه امتیاز بگیرد ! هنوز بازی های دشوار و دربی های حیثیتی باقی مانده به قول معروف “شب تاریک و بیم موج و توفان ها” !

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها