میثاقیان : گل ثانیه‌های آخر به ملوان خیلی چسبید !

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت که به هر تیمی برود ، از او انتظار صعود به لیگ برتر را دارند .

اکبر میثاقیان درباره ی مصاف شاگردانش با ملوان بندرانزلی که با گل ثانیه‌های پایانی کارون به تساوی یک – یک انجامید ، گفت : ملوان مانند استقلال و پرسپولیس همیشه قدرتمند است . ما هم تیمی توانمند و پرقدرت داریم ، خوب کار می‌کنیم و روز به روز بهتر می‌شویم .

وی ادامه داد : در نیمه ی اول خوب نبودیم و یک بازی سردرگم ارایه کردیم . در نیمه ی دوم و با تغییراتی که ایجاد شد ، عملکرد بهتری ارایه کردیم و در آخرین ثانیه‌ها شانس آوردیم . گل‌هایی که در ثانیه‌های آخر به ثمر می‌رسند ، خیلی می‌چسبد و این گل هم خیلی به من چسبید ! بازیکنان ما زحمت کشیدند و با تمام وجود بازی کردند . ان‌شاالله بتوانیم به جمع مدعیان صعود اضافه شویم .

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر درباره ی انتقادات کادرفنی تیم ملوان از داوری و این که می‌گفتند ، داور بازی تحت تاثیر اعتراضات نیمکت‌نشینان کارون اروند قرار می‌گرفت ، تصریح کرد : ترابیان (داور مسابقه) یک داور لیگ برتری است و مشکلی ایجاد نشد . وقتی یک تیم در دقیقه ی آخر گل می‌خورد ، ناراحت می‌شود ، وگرنه داور خیلی قاطعانه رفتار می‌کرد و قضاوت او بد نبود . ما اعتراضاتی کردیم که داور برای ما کمی توضیح داد و موضوع تمام شد .

میثاقیان در مورد این که مدیرعامل این باشگاه گفته که این تیم بین چهار تیم نخست لیگ دسته اول قرار می‌گیرد ، اظهار داشت : ما هر جا برویم ، می‌گویند که باید صعود کنیم ! این کار خیلی سخت است ، اما به خدا توکل می‌کنیم . کم ترین توقعی که از ما دارند ، صعود است و با پشتکاری که داریم ، تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم . مدیرعامل باشگاه هم در این راستا تلاش می‌کند .

 

"خبرگزاری تسنیم"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها