تساوی آلمان و فرانسه ، برد پُرگل ولز

تیم های ملی آلمان و فرانسه به تساوی ۰-۰ رسیدند .

مسابقات لیگ ملت های اروپا که تورنمنت تازه تاسیسی است ، روز پنج شنبه به طور رسمی آغاز شد و در اولین شب از این رقابت ها ، چند مسابقه برگزار شد که نتایج شب اول به شرح زیر است :

در مهم ترین بازی شب اول ، تیم های آلمان و فرانسه در گروه اول از لیگ الف به مصاف هم رفتند که تلاش دو قهرمان اخیر جهان ، به تساوی بدون گل منجر شد . در این مسابقه که در آلیانتس آره نا برگزار شد ، فرانسه بیشتر بازی را کنترل کرد و آلمان بود که بیشتر تملک توپ داشت . در نیمه ی نخست بازی ، آلمان چند موقعیت ایجاد کرد ولی تلاش های این تیم خیلی موثر واقع نشد . در آن سمت ، فرانسه هم دو فرصت داشت که بهترین موقعیت نصیب ژیرو شد ولی ضربه ی سر او به خوبی توسط نویر مهار شد . داستان نیمه ی دوم هم تفاوت چندانی با نیمه ی اول نداشت و واکنش های خوب دو دروازه بان اندک فرصت های ایجاد شده جدی را بی نتیجه گذاشت تا دو تیم در شب اول مسابقات ، به تساوی ۰-۰ برسند .

در دیگر بازی ها ، ولز موفق شد ۴-۱ ایرلند را شکست دهد . این مسابقه از گروه چهارم سطح ب برگزار شد و ولز با رهبری گیگز موفق شد با گل های رمزی ، بیل ، لورنس و روبرتس پیروز شود . از همین لیگ و از گروه اول ، اوکراین با گل دقیقه ی ۹۳ زینچنکو موفق شد جمهوری چک را ۲-۱ شکست دهد .

از سطح ج ، دو مسابقه از گروه سوم برگزار شد . نروژ ۲-۰ قبرس را شکست داد و بلغارستان هم توانست ۲-۱ اسلوونی را از پیش رو بردارد .

از سطح د ، در گروه اول گرجستان توانست ۲-۰ قزاقستان را از پیش رو بردارد و بازی لتونی – آندورا ۰-۰ تمام شد . در گروه چهارم نیز ارمنستان ۲-۱ از سد لیختن اشتاین گذشت . جبل الطارق هم ۲-۰ مغلوب مقدونیه شد .

 

"وبسایت رسمی برنامه ی نود"

 

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها