میثاقیان : ملوان هم مثل استقلال و پرسپولیس یک تیم خاص است

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت : ملوان هم مثل استقلال و پرسپولیس یک تیم خاص است .

اکبر میثاقیان در مورد دیدار روز جمعه با ملوان در هفته ی چهارم لیگ یک گفت : ملوان همیشه ملوان است ، مثل استقلال و پرسپولیس که همیشه تیم‌های خاصی هستند ، ملوان هم یک تیم خاص است . من در این تیم بازی کرده‌ام و خاطرات خوشی با ملوان و هوادارانش دارم . در سال ۱۳۵۶ در ملوان بازی می‌کردم . 

وی افزود : کارون هم تیم خوبی است که می‌خواهد در این فصل به لیگ برتر صعود کند . تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و از نظر تاکتیکی به انسجام بهتری خواهیم رسید . در این سه هفته ما فقط دو بازی انجام داده‌ایم . تیم سیاه جامگان برای بازی با ما به خرمشهر نیامد . فکر می‌کنم تیم کارون در هفته ی هشتم به شرایط مطلوب برسد .

میثاقیان تصریح کرد : دوست دارم با صعود کارون مردم عزیز خرمشهر را خوشحال کنم و آن ها نیز در لیگ برتر تیم داشته باشند . 

سرمربی کارون اروند خرمشهر در مورد تیم‌‌های مدعی صعود به لیگ برتر گفت : برای اولین فصل است که می‌بینم ۱۰-۱۲ تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند ؛ لیگ سختی داریم . بازیکنان خوب زیادی هم بیرون مانده‌اند و لیگ یک بسیار جذاب و تماشایی و حساس است و مثل لیگ برتر خیلی از مردم پیگیر نتایج مسابقات لیگ یک هستند .

میثاقیان در مورد این که محسن قهرمانی اعلام کرده بود ، در بازی استقلال و راه آهن به خاطر فحاشی تماشاگران به ضرر استقلال قضاوت کرده ، گفت : بهتر است به گذشته برنگردیم . نبش قبر فایده‌یی ندارد . من خودم فیلم مصاحبه ی قهرمانی را ندیدم و بعد دوستان آن را به من نشان دادند . صحبت از گذشته دردی از فوتبال ما درمان نمی‌کند . فقط یک مساله مشخص است ، این که فوتبال همیشه در اذهان باقی می‌ماند .

 

"خبرگزاری فارس"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها