عزمی برای بازگشت ملوان به لیگ برتر نیست

مدیرعامل سابق ملوان گفت : در میان مسوولان باشگاه ملوان ، عزمی برای حضور این تیم در لیگ برتر وجود ندارد .

حضور پنج ماهه در سمت مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی و جدایی از این باشگاه توسط مسعود معمایی سوال‌های زیادی را به همراه داشت . معمایی این روزها یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران است و با او هم‌کلام شدیم تا در خصوص جدایی‌اش از ملوان و حضور احتمالی‌اش در نساجی موارد لازم را توضیح دهد .

مسعود معمایی در خصوص این که چه شد که مدت کوتاهی مدیرعامل ملوان بود ، گفت : باوجود آن که مردم انزلی عاشق تیم ملوان هستند ولی مسوولین امر علاقه‌یی ندارند که این تیم بتواند بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد و عزمی را ندیده و نمی‌بینم . در پنج ماه حضورم در این باشگاه ، همه ی تلاشم را کردم تا ساختار مناسبی به تیم فوتبال ملوان بدهم . جایی که پر از جوانان مستعد است ولی مسوولین امر ، حضور تیم در لیگ برتر را تهدیدی برای موقعیت‌شان می‌دانند ، در حالی که من این موضوع را یک فرصت مناسب می‌دانم .

مدیرعامل سابق ملوان افزود : در انزلی مردم ثابت کرده‌اند که عاشق تیم شهرشان هستند . من در آبادان و تبریز هم حضور داشتم و با اطمینان می‌گویم که هیچ تیمی به اندازه ی ملوان در شهرش عاشق ندارد . با برد ملوان در اکثر مغازه‌ها شیرینی پخش می‌شود و در موقع باخت اخم مردم شهر مشخص است . برای من خیلی جالب است که چنین علاقه ی وافری در میان مردم وجود دارد اما مسوولان مایل نیستند تا از تیم ملوان حمایتی کنند که این تیم روزهای خوش گذشته در لیگ‌های قدس و آزادگان را تجربه کند .

وی افزود : بزرگانی چون غفور جهانی و عزیز اسپندار در انزلی حضور دارند که عمرشان را برای این تیم گذاشتند و سال ها بازیکن تیم ملی بودند . برای مرحوم سیروس قایقران ، هرساله مراسمی باشکوه می‌گیرند و سالروز مرگ او را زنده نگه می‌دارند . من معتقدم در گوش هر کودکی که در انزلی متولد می‌شود ، بعد از اذان نام ملوان را می‌برند که این‌چنین همه ی مردم عاشق تیم‌شان هستند . در انزلی هواداران استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند تیم‌های خود را تشویق کنند و غریبه هستند . به نظرم باید به ملوان کمک شود تا به سطح اول فوتبال کشور بازگردد تا در این تورم و گرانی مردم برای تخلیه خود ، جایی برای نشاط داشته باشند .

معمایی تاکید کرد : کسانی که در باشگاه ملوان زمام امور را برعهده گرفته‌اند ،‌ از فوتبال خوش شان نمی‌آید . من نمی‌دانم چرا این مدیران در این باشگاه حضور دارند . به من می‌گفتند چه معنی دارد 22 نفر دنبال یک توپ بدوند . باید باشگاه ملوان از نیروی دریایی که بودجه ی کافی برای حمایت از ملوان در لیگ برتر را ندارد ، گرفته شود و به بخش خصوصی داده شود . تیم را می‌توان به منطقه ی آزاد انزلی داد تا با سرمایه‌گذاری مناسب ، بار دیگر ملوان را به سطح اول فوتبال ایران برساند .

وی درباره ی این که اعلام شده از وی برای حضور در پست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران دعوت به‌عمل آمده است ، اظهار کرد : فرهاد صنیعی‌فر مالک این باشگاه با من صحبتی نکرده ولی با جواد نکونام که آدم دنیا دیده و فهمیده‌یی است و سرمربی گری تیم نساجی را برعهده دارد ، حرف زدم . نکونام به من گفت ، مالک باشگاه به شدت علاقه‌مند است تا نساجی موفق باشد . من الان در سازمان ورزش شهرداری تهران مشغول به کار هستم و اگر پیشنهاد خوبی برای حضور در نساجی پیدا کنم ، می‌توانم زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر این تیم پرطرفدار شوم و آماده خدمت هستم .

 

"خبرگزاری آنا"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها