یک امتیاز حاصل کار ملوان و قشقایی

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و قشقایی شیراز با تساوی یک بر یک به اتمام رسید .

در ادامه ی دیدارهای هفته ی دوم لیگ یک فوتبال ، تیم‌های ملوان انزلی و قشقایی شیراز از ساعت 19:30 امروز در استادیوم تختی انزلی به قضاوت ناصر جنگی مقابل هم قرار گرفتند .

حجت صدقی ، وحید حیدریه ، عظیم گوک ، سعید سالازاده ، پوریا غلامی ، محمد پوررحمت‌الله ، خشایار زبرجد ، امین جهان‌عالمیان ، محمد حسین‌پور ، علیرضا دغاغله و یزدان عباسیان ترکیب تیم ملوان انزلی را برابر قشقایی شیراز تشکیل می‌دادند .

در ترکیب تیم قشقایی شیراز هم حسین ملک‌علیایی ، محمد مهری ، محمدجواد عباسی ، سروش سعیدی ، کیخسرو سیاه‌پور ، رسول بهاروندی ، امید کریمی ، مسعود اسدی ، حسین صادقی ، مرتضی سنجانکی و سید کاظم رحمانی در ابتدای بازی به میدان رفتند .

تقابل شاگردان فرهاد پورغلامی و مهرداد شکاری در این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید که محمد مهری در دقیقه ی 60 برای تیم قشقایی شیراز و شهریار مقانلو در دقیقه ی 73 برای تیم ملوان گلزنی کردند .

ملوان انزلی که هفته ی گذشته با عدم حضور خونه به خونه ی بابل 3 امتیاز گرفته بود ، امروز هم به یک امتیاز برابر قشقایی رسید و تیم شیرازی هم نخستین امتیاز فصل خود را بعد از شکست برابر مس رفسنجان به دست آورد .

 

"ورزش سه"

 

 

0 replies on “یک امتیاز حاصل کار ملوان و قشقایی”

  • blank
    احسان
    28 مرداد 1397 at 11:00 ب.ظ

    امیدوارم ‍پورغلامی مثل نفت مسجدسلیمان با میلاد میداودی به دور از غرور ، شهامت استفاده از بازیکنان باتجربه و ارزشمندی مثل پژمان نوری به عنوان بازیساز و رهبر خط میانی را داشته باشه و ناکامی در تیم ملی جوانان را در ملوان تکرار نکنه ! که ملوان میدان و فرصت کسب تجربه نیست ! هواداران ملوان هم زیاد بر برمی بودن مربی اصرار نکنند که متاسفانه مربیان بومی غالباََ دانش فنی و تجربه ی لازم را برای مدیریت بازی های سنگین لیگ ندارند …

  • blank
    حجت
    29 مرداد 1397 at 9:25 ق.ظ

    آقای پورغلامی می داند که ملوان محل آزمون و خطا نیست ! و نباید فرصت سوزی کند و مبادا کارنامه ی ناموفق با تیم ملی جوانان تکرار شود ! هواداران به هیچ کس در ارتباط با ملوان چک سفید نداده و نمی دهند ! – ملوان در خط میانی به یک رهبر و بازیساز از نوع پژمان نوری نیاز دارد ( همان نقشی که میلاد میداودی در نفت مسجدسلیمان ، رجب زاده در ذوب آهن و …. به خوبی به انجام رسانده و می رسانند) و بهتر است به دور از غرور و خود بزرگ بینی از این سرمایه ی بزرگ استفاده شود . شهریار مقانلو یک مهاجم زهردار از مهدی پور و … است ‌، بهتر نیست که در ترکیب ثابت باشد ؟

  • blank
    احسان
    30 مرداد 1397 at 2:30 ب.ظ

    با سلام یک پیشنهاد به مدیرعامل محترم تیم ملوان ؛ پیراهن فصل گذشته ی تیم ملوان بسیار موقرتر و شکیل تر از پیراهنی است که فصل جاری بازیکنان این تیم می پوشند و طرح و رنگ آن در شان و کلاس تیم ملوان نیست ! توصیه می کنم یک نظرسنجی از هواداران در این زمینه انجام شود .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها