استعفای مشروط کادرفنی سپیدرود

اعضای کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود استعفا کردند .

مسعود اقبالی ، مربی تیم فوتبال سپیدرود در نشست خبری پس از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز اعلام کرد که اعضای کادرفنی این تیم استعفای خود را نوشته‌اند و فردا تقدیم سازمان لیگ می‌کنند و امروز آخرین حضور آن ها روی نیمکت نماینده ی رشت بوده است .

کادرفنی سپیدرود به دلیل مشکلات موجود و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان از سمت خود استعفا داده و با خداحافظی از بازیکنان و دیگر نفرات سپیدرود رسماً از جمع آن‌ها جدا شده است .

خداداد عزیزی بعد از این تصمیم خود اعلام کرد :
به این نتیجه رسیدیم که از هدایت تیم سپیدرود رشت انصراف دهیم . این گروهی که حضور دارند ، شرایط حمایت از یک تیم فوتبالی در مسابقات لیگ برتر را ندارند . این یک امتیاز ما را امیدوار می‌کند ولی قطعاً با ادامه ی این شرایط وضعیت بدتر خواهد شد و ما آبروی خودمان را از سر راه پیدا نکردیم .

وی در ادامه گفت :
تماشاگران و بازیکنان این حرف را درک نمی‌کنند . تماشاگر نتیجه می‌خواهد و بازیکنان درخواست دستمزدش را دارد . ما قبل بازی داستان‌های وحشتناکی داشتیم و برای یک سفر ساده کلی مشکل را تحمل کردیم . حالا دسته جمعی استعفا می‎‌دهیم و دیگر قصد نداریم ادامه بدهیم .

خداداد در ادامه تصریح کرد : ما استعفا ندادیم بلکه تنها از باشگاه به خاطر عدم پایبندی به تعهداتی که در دو مرحله داشت به سازمان لیگ شکایت کردیم و 10 روز مهلت دادیم تا تسویه حساب با ما انجام شود ، در غیر این صورت در تمرینات و مسابقات حاضر نمی شویم .

او ادامه داد : « باشگاه برای پرداخت 30 درصد پیش قرارداد به اعضای تیم و کادرفنی دو فقره چک برای تاریخ های 17 تیرماه و اول مردادماه داده بود که در هر دو مرحله چک ها پاس نشد به همین خاطر ما امروز در تصمیمی دسته جمعی تصمیم گرفتیم با تنظیم شکواییه و امضای آن از باشگاه به سازمان لیگ شکایت کنیم و خواستار مشخص کردن تکلیف خودمان شویم ، به همین خاطر دیگر در تمرینات حاضر نخواهیم شد تا تکلیف ما مشخص شود .

 

(گفتنی است تیم سپیدرود رشت در سومین دیدار خود در لیگ برتر هجدهم مقابل گسترش فولاد تبریز موفق به کسب یک امتیاز شد .)

 

"ورزش سه"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها