محمودزاده : ۲ تیم در لیگ یک هنوز ورزشگاهی معرفی نکرده‌اند

مسوول مسابقات لیگ یک گفت : ۲ تیم در لیگ دسته اول هنوز ورزشگاه خود را معرفی نکرده‌اند .

فریبرز محمودزاده درباره ی سفرش به استان کرمان اظهار داشت : من از سه ورزشگاه تیم‌های استان کرمان در این سفر بازدید کردم . سیرجان دو ورزشگاه خوب دارد . یک ورزشگاه با چمن طبیعی است که البته نور ندارد و ورزشگاه دیگر نور دارد اما چمنش مصنوعی است . تیم مس رفسنجان در حال آماده سازی ورزشگاه خانگی خود است و تا 11 شب شنبه آن ها مشغول پهن کردن رول چمن بودند . مدیران باشگاه و کارشناسانی که در حال انجام این کار هستند ، اعلام کردند ورزشگاه خانگی مس رفسنجان به لیگ دسته اول خواهد رسید زیرا تیم مس رفسنجان در هفته ی دوم میزبان است . تیم مس کرمان هم یک ورزشگاه عالی دارد که چمن طبیعی آن هم رول‌گذاری شده است .

محمودزاده با انتقاد از اقدام دیرهنگام لیگ‌های دسته یکی برای ثبت قرارداد بازیکنان شان عنوان کرد : در حالی که لیگ دسته اول شنبه ی آینده آغاز می‌شود اما تا کنون تنها تیم اکسین البرز قرارداد بازیکنانش را ثبت کرده و تیم‌های دیگر هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند که از باشگاه‌ها می‌خواهم هر چه سریع‌تر نسبت به انجام امور اداری ثبت قرارداد بازیکنان شان اقدام کنند .

وی در مورد وضعیت سه تیم بلاتکلیف لیگ یک گفت : خوشبختانه با نامه نگاری حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ دو تیم از این سه تیم برای حضور در لیگ دسته اول اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم‌های خونه به خونه و سیاه جامگان در لیگ یک فصل آینده حاضر خواهند شد . ولی متاسفانه وضعیت تیم نفت تهران مشخص نیست . نماینده ی این تیم نه در جلسه ی قرعه‌کشی و نه در کارگاه آموزشی نقل و انتقال پیش فصل شرکت نکرد و ابهام بزرگی برای برگزاری لیگ یک در فصل آینده ایجاد کرده است .

مسوول مسابقات لیگ یک در مورد این که وضعیت نفت تهران چه خواهد شد ، گفت :‌ امروز (دوشنبه) با حضور مسوولان سازمان لیگ و هیات فوتبال تهران جلسه‌یی تشکیل خواهیم داد تا در مورد حضور نفت تهران در لیگ دسته اول تصمیم‌گیری شود و نحوه ی حضور نفت تهران در مسابقات لیگ را بررسی کنیم .

محمودزاده در مورد تیم‌هایی که ورزشگاه خانگی خود را هنوز معرفی نکرده‌اند ،‌ گفت : تیم بادران تهران قول داده یک ورزشگاه استاندارد در حد لیگ برتر را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کند . تیم خونه به خونه هم قصد دارد در ورزشگاه شهدای ساری به میدان برود و ورزشگاه خانگی مس رفسنجان هم آماده می‌شود اما متاسفانه دو تیم استقلال جنوب تهران و نفت تهران هنوز ورزشگاه خانگی خود را به ما معرفی نکرده‌اند .

 

 

"خبرگزاری فارس"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها