رضا قوچان نژاد از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد+متن نامه

ملی‌پوش ایران از بازی‌های ملی فوتبال در تیم ملی ایران خداحافظی کرد .

رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان از بازی‌های ملی فوتبال خداحافظی کرد .

وی عضو تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه بود اما فرصت بازی در 3 دیدار ایران مقابل حریفان خود را پیدا نکرد .

قوچان نژاد 6 سال سابقه ی حضور در تیم ملی ایران را داشت و گل صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل را به ثمر رساند .

متن خداحافظی قوچان نژاد به شرح زیر است :

سلام ،
میگن فوتبال قشنگ ترین ورزش دنیاست . کسى که پاهاش به توپ خورده میتونه این حرف رو تایید کنه . ورزش فوتبال نه به دین و مذهب فرد نگاه میکنه ، نه به اصلیت فرد و نه به وضعیت مالىِ فرد . 
اى کاش همه جا این طورى به فوتبال نگاه میکردن ..! اى کاش آدمایى که نور دستشونه ، جاهاى تاریک رو نور مى انداختن تا همه بتونیم ببینیم ، نه اینکه فقط خودشون ببینن .
بزرگ ترین هدف فوتبال اینه که دل مردم رو شاد کنى . درسته که در اروپا بزرگ شدم ، اما از بچگى آرزوم این بود که یک روزى ، حتى اگر شده یک بار توى استادیوم آزادى پیرهن تیم ملى رو بر تن کنم و بازى کنم . تنها آرزوم این بود که با فوتبالم ، خانواده و هوادارانم رو شاد کنم .
این شش سالى که در تیم ملى حضور داشتم ، واسم بزرگ ترین افتخارى بود که در فوتبال و زندگى ام تونستم بدست بیارم .
پوشیدن پیرهن تیم ملى واسه من بزرگ ترین آرزو در دنیاى فوتبال بود و هنوز هم بعضى موقع ها باورم نمیشه که این پیرهن رو خدا برام گذاشت تا من تنم کنم .
در این سال ها که در تیم ملى بودم نمى تونم بهتون بگم چقدر خدارو شکر کردم بابت این همه لطف و محبتى که شما عزیزان به من داشتید . هیچ وقت تشویق هاتون رو یادم نمیره ایرانى هاى عزیز و با غیرت .
در این جام جهانى و در روزهاى اخیر ، خیلى هاتون ازم یه سوالى پرسیدین که متاسفانه من هم جوابش رو هنوز نمیدونم … شاید بهتره که بعضى از سوال ها بى جواب و بعضى از درها توى زندگى همیشه بسته بمونن … به این نتیجه رسیدم که در قلبم ، عشقِ به تیم ملى ، هر روز بیشتر و بیشتر میشه ، اما عقلم ، شخصیتم و غرورم این اجازه رو به من نمیدن که بهترین پیرهن دنیا رو دیگه بر تن کنم … دلیلش نخواستن نیست ، دلیلش اینه که بعضى مواقع باید یک تصمیم سختى رو بگیرى تا بتونى زندگى ات رو دوباره راحت ادامه بدى .
میخوام از این طریق از همه آقایان در کادرفنى ، تدارکات و بازیکنان عزیز تیم ملى تشکر کنم بابت این شش سالى که به من افتخار دادین . منو نه تنها کمک کردید که بازیکن بهترى بشم ، بلکه از من انسان بهترى هم ساختید … تشکر بابت این همه لطف و انرژى مثبت .
مرسى از شما ایرانى هاى با غیرت ، تک تک شما رو از ته دل دوست دارم . به امید پیروزى و پیشرفتِ تیم ملى ایران .

یا على .

 

"خبرگزاری فارس"

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها