شروط دست نشان برای استارت با سپیدرود

در صورتی که مسوولان باشگاه سپیدرود دو شرط اصلی دست‌نشان را به مرحله ی اجرا در آورند ، تمرینات این تیم از شنبه ی هفته ی آینده استارت می‌خورد .

تن‌زاده مالک فعلی باشگاه سپیدرود بعد از تسویه حساب با علی کریمی و دستیارانش دست به کار شده و فعالیت خود را برای آماده سازی تیم آغاز کرده‌اند . حالا راه برای بازگشت نادر دست‌نشان باز و طی روز‌های گذشته جلساتی در رشت برای بازگرداندن این مربی به سپیدرود برگزار شد .

البته تن‌زاده در این جلسات حضور نداشته و تلفنی پیگیر اتفاقات جلسه بوده است . با این حال دست‌نشان برای بازگشت به جمع سپیدرودی‌ها ، شروط و درخواست‌هایی دارد که فعلاً با آن ها موافقت شده است . این مربی در ابتدا خواهان آشتی با هواداران و فراهم کردن شرایط مساعد برای همراهی آن ها با تیم سپیدرود شده ، از نظر وی آن ها سرمایه ی اصلی سپیدرود هستند و بدون حضور آن ها امکان همکاری برایش فراهم نیست .

دست‌نشان از سوی دیگر خواهان افزایش بودجه ی باشگاه شده و با برآورد هزینه ی قرارداد بازیکنان به این نتیجه رسیده که مبلغ پنج میلیارد و نیم برای قرارداد مربیان و بازیکنان سپیدرود کافی نیست و خواهان آن شده تا برای برخی بازیکنان چیزی بیشتر از سقف تعیین شده در نظر بگیرند تا به این ترتیب امکان جذب بازیکنان موردِ نظر فراهم شود .

در ظاهر نماینده ی باشگاه سپیدرود با این درخواست موافق بوده و موافقت تن‌زاده را هم اعلام کردند ولی دست‌نشان برای اطمینان از این موضوع منتظر ملاقات با مالک سپیدرود است . برخی بازیکنان فهرست دست‌ نشان در واکنش به اتفاقات اخیر از همکاری با سپیدرود منصرف شده و در این فاصله یا به تیم دیگری پیوسته اند یا از همکاری با سپیدرود به کل منصرف شدند .

از این رو این سرمربی فهرست دیگری به باشگاه ارایه داده تا از این پس با این بازیکنان مذاکره شود . تمرینات سپیدرود از شنبه ی هفته ی آینده آغاز می‌شود . بنا به درخواست مسوولان این تیم قرار بود تمرینات از آخر هفته ی جاری استارت بخورد ، ولی با توجه به این که دست‌نشان هنوز با تن‌زاده ملاقات نکرده ، آغاز تمرینات را به روز شنبه و بعد از جلسه با تن‌زاده موکول کرده است .

 

"ورزش سه"

 

 

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها