دست‌نشان : منتظرم تا تکلیف کریمی روشن شود

دست نشان می گوید ، در صورت ادامه ی حضور تن زاده در سپیدرود او سرمربی این تیم در لیگ هجدهم خواهد بود .

نادر دست نشان که چندی پیش با عقد قراردادی با مالک سپیدرود رشت به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد ، در همان جلسه ی اول تمرینی با عکس العمل هواداران مواجه شد .

هواداران رشتی معتقدند که علی کریمی همچنان سرمربی تیم شان است و نباید فرد دیگری با تیم قرارداد می بست . دست نشان در مورد اتفاقات رخ داده به خبرنگار ما گفت : روزی که من با آقای تن زاده وارد مذاکره شدم ، شرط اول و اصلی ام این بود که تکلیف کادرفنی قبلی روشن شود . دوستان گفتند که وکیل آقای کریمی در حال تسویه حساب با باشگاه است و بنابراین بنده هم اقدام به عقد قرارداد کردم .

او ادامه داد : روز اولی که سر تمرین تیم حاضر شدم ، قرار بود بازیکنان رده ی امید بیایند و تست بدهند . برخی هواداران این طور تصور داشتند که ما می خواهیم با بازیکنان تستی تیم بزرگسالان را برای لیگ برتر ببندیم و همین عاملی شد برای اعتراض آن ها .

دست نشان با تاکید بر این که قصد دارد شاکله ی اصلی تیم را برای فصل بعد حفظ کند ، تصریح کرد : بنا بر این بود که با همه ی بازیکنان تسویه حساب کامل شود و بعد از مذاکره برای فصل بعد پیش پرداخت هم به آن ها پرداخت کنند . اما با حواشی به وجود آمده ، ترجیح می دهم کنار باشم تا تکلیف مالک و سرمربی قبلی روشن شود .

او با رد هرگونه درگیری اش با هواداران رشتی گفت : همه ی مردم رشت به بنده لطف دارند و گفتند که اعتراض آن ها به موضوع ادامه ی همکاری علی کریمی است . آقای تن زاده نیز خواهان ادامه ی حضور در باشگاه هستند و اگر مالکیت تیم به صورت قطعی به ایشان انتقال پیدا کند ، حاضر هستند تسویه حساب کادرفنی و پیش پرداخت فصل جدید را به بازیکنان بدهند . اگر این اتفاق بیفتد ، بنده سرمربی سپیدرود در فصل هجدهم خواهم بود و بعد به دور از حاشیه کارم را آغاز می کنم .

"ورزش سه"

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها