صعود استقلال با هت تریک تیام

تیم استقلال با شکست 3-1 ذوب آهن به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید .

دیدار برگشت تیم های استقلال و ذوب آهن در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 امشب در حالی آغاز شد که تیم اصفهانی دیدار رفت را یک بر صفر پیروز شده بودند . در مقابل آبی ها خوب می دانستند که حتی برد یک بر صفر هم برای صعودشان کافی نیست و اگر می خواهند کار را در نود دقیقه تمام کنند ، باید نتیجه یی غیر از این را رقم می زدند .

بازی در حالی آغاز شد که مامه بابا تیام در همان ابتدای بازی تکل خشنی روی پای فخرالدینی رفت و کارت زرد اول را هم دریافت کرد . چند دقیقه بعد از این اتفاق روی حرکت آرمین سهرابیان استقلال صاحب یک ضربه ی پنالتی شد که مامه بابا تیام این ضربه را به راحتی وارد دروازه ی رشید مظاهری کرد . بعد از این گل ذوبی ها کمی به خودشان آمدند تا گل خورده را جبران کنند . اما روی یک غافلگیری تیام بار دیگر درخشید و با یک ضربه ی دیدنی برای بار دوم دروازه ی ذوب را باز کرد . نیمه ی اول در حالی با نتیجه ی 2-0 به سود استقلال به پایان رسید که شفر در اواخر این نیمه مجبور شد آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت بیرون بکشد و به جای او نورافکن را وارد زمین کند .

در آغاز نیمه ی دوم تیم امیر قلعه نویی بیشتر سوار بازی شد . ذوبی ها در حالی به سمت دروازه ی استقلال حمله می کردند که از ضدحملات حریف غافل بودند و همین باعث شد تیام روی یک ضدحمله ی تند و تیز شب رویایی خودش را با هت تریک تکمیل کند .

استقلالی ها بعد از این گل مطمئن شده بودند که حتی با دریافت یک گل از حریف باز هم راهی مرحله ی بعد خواهند شد . اتفاقی که دقیقاً یک دقیقه بعد از گل سوم تیام رخ داد . قاسم حدادی فر پیش از آن که با مهدی رجب زاده تعویض شود ، شوتی را روانه ی دروازه ی استقلال کرد و توپ بعد از برخورد به سر مجید حسینی وارد دروازه ی رحمتی شد .

در ادامه بازیکنان ذوب آهن که برای صعود نیاز به یک گل دیگر داشتند ، به حملات خود ادامه می دادند اما نمی توانستند موقعیت حساسی روی دروازه ی استقلال ایجاد کنند . در مقابل آبی ها چند باری روی ضدحمله ها نزدیک دروازه ی مظاهری شدند و حتی توپ را هم به تیرک زدند .

در پایان تلاش ذوبی ها حاصلی نداشت و استقلال در این بازی به چیزی که می خواست ، رسید . قلعه نویی بعد از مدت ها به استقلال در بد موقعیتی باخت و شفر در بهترین جای ممکن با استقلال فصل را به پایان رساند . استقلال دومین نماینده ی صعود کننده ی ایران به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است .

"خبرگزاری خبرآنلاین"

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها