دست نشان : نوری بیش از ۳۰ میلیون تومان برای ملوان هزینه کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مدعی شد ، اعضای این تیم در فصلی که گذشت ، تنها بوده‌اند .

نادر دست‌نشان درباره ی فصل گذشته ی لیگ دسته اول و کسب مقام ششم به همراه ملوان بندرانزلی گفت : فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم . انتظار داشتم بهتر کار کنم و موفق‌تر باشم . می‌خواستم با کمک سایر عوامل لازم برای موفقیت تیم ، با ملوان به لیگ برتر صعود کنم ، اما متاسفانه در این یک سال خیلی تنها بودیم . در این یک فصل ، به خصوص پس از رفتن دنیامالی (رییس سابق هیات مدیره ی باشگاه ملوان) مشکلات زیادی داشتیم .

وی ادامه داد : پس از دنیامالی ، خسته‌بند نماینده ی انزلی در مجلس آمد که می‌دانستیم فوتبالی نیست . جرایم باشگاه ملوان که حاصل مدیریت غلط گذشته بود ، باعث شد هر پولی که می‌خواستند برای تیم هزینه کنند ، به طلبکاران پرداخت کنند . این مشکلات را مدیران قبلی به جا گذاشتند ، اما ملوان فعلی باید این زجر را تحمل می‌کرد . متاسفانه در تامین هزینه‌های سفر ، تغذیه و حمل‌ونقل به شهرهای مختلف مشکل داشتیم . حتی کسی که مسوول تهیه ی بلیت تیم بود ، کارش را به درستی انجام نمی‌داد .

سرمربی ملوان با اشاره به مشکل کمبود بازیکن این تیم در فصلی که سپری شد ، گفت : رضاییان (مدیرعامل سابق ملوان) فردی صادق بود و شرایط باشگاه را برای بازیکنان موردنظر ما توضیح می‌داد . همین باعث شد که بازیکنان مدنظر ما به ملوان نیایند . بازیکنان سرباز در اوج بازی و تمرینات حساس باید به پادگان می‌رفتند . متاسفانه سخت‌گیری‌ها هم برای ما بیشتر بود . هواداران عاشق ملوان نیز نمی‌توانستند پیروز نشدن ما را ببینند و مشکلاتی با آن ها داشتیم .

دست‌نشان با اشاره به 16 تساوی ملوانان در این فصل تصریح کرد : ما در همه ی این بازی‌ها از حریفان خود پیش بودیم که نتیجه را از دست دادیم . این حاصل کم‌تجربگی اعضای تیم بود . اشتباهات تکراری داوران هم ما را بسیار آزار داد . اصفهانیان (رییس کمیته ی داوران) خیلی شجاعانه به داوران جوان فرصت داد و این اشتباهات بیش از سایر تیم‌ها به ضرر ما بود . در حداقل شش بازی ، پیروزی‌های خود را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم و این اشتباهات اصلاً به نفع ما نبوده است . البته من داوری را دلیل عدم نتیجه‌گیری ملوان نمی‌دانم . من مشکلات را به بازیکنان گوشزد کردم و همین باعث شد در نیم‌فصل دوم بدون باخت باشیم .

وی در مورد صحبت‌هایی مبنی بر وجود تبانی در لیگ دسته اول خاطرنشان کرد : این موضوع را نه می‌توان کتمان و نه تایید کرد . باید کنترل بهتری وجود داشته باشد . همچنین تیم‌هایی که شکست می‌خورند ، نباید بدون مدرک حرف از تبانی بزنند . همه ی ما قرار نیست صعود کنیم . باید به تیم برنده احترام بگذاریم و اشتباهات خود را بپذیریم . مثلاً من اشتباه خودم را قبول می‌کنم و می‌پذیرم برخی بازیکنانی را گرفتیم که به درد تیم نخوردند .

سرمربی ملوان در ادامه گفت : چند سال پیش در فرانسه ، مالک باشگاه مارسی به بازیکن سابق این تیم پیشنهادی داد که در پایان مارسی به سقوط به لیگ دسته‌های پایین فرانسه محکوم شد . باید با تبانی‌کننده و پیشنهاددهنده ی تبانی مقابله شود . کسی که بی‌جهت حرف از تبانی می‌زند ، باید محکوم شود و اگر کسی با سند و مدرک ، تبانی را ثابت کرد ، باید به او پاداش دهند .

«اکنون 23 درصد از مبلغ قرارداد خود را در ملوان دریافت کردم» ، دست‌نشان در مورد آینده ی کاری خود در تیم ملوان با بیان این جمله اظهار داشت : شغل من مربی گری است و منبع درآمد دیگری ندارم . در این یک سال ، زندگی برای من و سایر بازیکنان خیلی سخت بود . پژمان نوری کاپیتان تیم 95 میلیون تومان با ملوان قرارداد بست که تنها 30 میلیون تومان دریافت کرد . این بازیکن بیش از 30 میلیون تومان برای ملوان هزینه کرده است . او به بازیکنان جوان در هزینه‌های ایاب و ذهاب‌ کمک می‌کرد و حتی یک هفته هزینه ی تغذیه اعضای تیم را پرداخت کرد . این بازیکنان خیلی بزرگ هستند و باشگاه باید قدر چنین بازیکنانی را بداند .

وی با بیان این که زمانی می‌تواند به کار خود در ملوان ادامه دهد که مشکلات باشگاه حل شود ، گفت : تسویه حساب قراردادها در سال گذشته می‌تواند به آینده ی ملوان کمک کند . مدیران باشگاه بدانند اگر امسال هزینه ی اعضای تیم را پرداخت نکنند ، در سال‌های آینده مربیان و بازیکنان بزرگ به این تیم نمی‌آیند . از سال گذشته می‌گویند ، منطقه ی آزاد قرار است ملوان را تحت پوشش قرار دهد . نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد . اگر مشکلات حل شود ، هر مربی دوست دارد در ملوان باشد ، اما نه ملوانی که مانند سال گذشته فقیر باشد .

"خبرگزاری تسنیم"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها