بایرن مونیخ درعین شایستگی مغلوب رئال مادرید شد

تیم بایرن مونیخ بامداد پنجشنبه و درمرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درعین شایستگی مغلوب رئال مادرید شد و صعودش به دیدار پایانی این رقابت ها به اما و اگر کشیده شد .

دردومین دیداررفت مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، شاگردان ‘یوپ هاینکس’ درورزشگاه آلیانس آره نا شهر مونیخ میزبان تیم رئال مادرید بودند مقابل این تیم با نتیجه ی 2 بریک شکست خوردند تا کارشان برای صعود به دیدار نهایی این رقابت ها سخت تر از گذشته شود .
ابتدا ‘جاشوا کمیچ’ در دقیقه ی 27 برای تیم بایرن مونیخ گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت اما درادامه ‘مارسلو’ در دقیقه ی 44 و ‘مارکو آسنسیو’ در دقیقه ی 57 نیز برای رئال مادرید گلزنی کرده و برتری تیم شان دراین دیدار را رقم زدند .
شاگردان ‘یوپ هاینکس’ درتیم بایرن مونیخ با به صدا درآمدن سوت آغاز این دیدار ، به سرعت به دروازه ی ‘کیلور ناواس’ سنگربان تیم رئال مادرید رسیده و موقعیت باز کردن دروازه ی این تیم را پیدا کردند اما از این فرصت نتوانستند استفاده کنند .
در دقیقه ی پنج ‘فرانک ریبری’ مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ از سمت چپ وارد محوطه ی جریمه رئال مادرید شد و ضربه ی او به مدافعان برخورد و این موقعیت نیز از شاگردان ‘هاینکس’ گرفته شد و او به تصمیم ‘کویپرس’ داور این دیدار اعتراض داشت .
در دقیقه ی 8 ‘ آرین روبن’ هافبک هلندی تیم بایرن مونیخ مصدوم شد و جای خود را به ‘ تیاگو آلکانترا’ داد .
مصدومیت روبن و خروج او از زمین کیفیت فنی بایرن مونیخ را تحت تاثیر قرارداد و اشتباه بازیکنان این تیم به ویژه ‘آلکانترا’ بازیکن تازه وارد این تیم شرایط ذهنی بازیکنان این تیم را به هم ریخت دراین شرایط شاگردان ‘زین الدین زیدان’ درتیم رئال مادرید با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دروازه ی حریف نزدیک شده و چندین موقعیت خوب به دست آوردند .
در دقیقه ی 27 و پس از ناکامی بازیکنان رئال مادرید دراستفاده از ضربه ی کرنر ، در یک ضدحمله ی سریع بازیکنان بایرن مونیخ به پشت مدافعان حریف رسیدند و ‘جاشوا کمیچ’ مدافع پیش تاخته باوراریایی ها با شوتی سنگین توپ را درون دروازه ی رئال مادرید جای داد و تیمش را پیش انداخت .
روند برتری تیم بایرن مونیخ ادامه یافت اما آنان به دلیل بی دقتی در زدن ضربه ی پایانی به گل نرسیدند .
دردقیقه 34 بازیکنان تیم بایرن مونیخ یک فرصت دیگر برای گلزنی بدست آوردند که ‘فرانک ریبری’ هافبک تهاجمی این تیم درحالی که با دروازه بان تیم رئال مادردید تک به تک شد توپ را به آسانی از دست داد و از این فرصت نتوانست استفاده کند .
در دقیقه ی 41 شوت ‘ هوملس’ با اختلافی اندک از روی دروازه ی رئال مادرید به بیرون رفت .
در دقیقه ی 42 ارسال ‘رافینا’ به ‘توماس مولر’ رسید و ‘مارسلو’ با شجاعت مانع ازگلزنی این بازیکن شد و توپ با برخورد با مدافع رئال مادرید راهی کرنر شد .
در دقیقه ی 43 ‘ بواتنگ’ نیز مصدوم شد و ‘ هاینکس’ به اجبار او را از زمین بیرون کشید و ‘نیکولاس سوله’ را به جای او وارد زمین کرد .
در دقیقه ی 44 ‘مارسلو’ پس از چند رفت و برگشت در پشت محوطه ی جریمه ی بایرن مونیخ صاحب توپ شد و با شوت سنگین و زمینی به زیبایی برای تیم رئال مادرید گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند .
در دقیقه ی 45 ارسال ‘تیاگو’ در محوطه ی جریمه ی رئال به ‘رابرت لواندوفسکی’ رسید و ضربه ی سر او را ‘ناواس’ در آستانه ی ورود به دروازه مهار و مهاجم ملی پوش لهستانی تیم بایرن مونیخ را ناکام گذاشت .
در دقیقه ی 51 ‘ریبری’ از سمت راست وارد محوطه ی جریمه ی تیم رئال مادرید شد و پاس عرضی او از کنار ‘مولر’ گذشت و او نتوانست گلزنی کند .
در دقیقه ی 57 ‘مارکو آسانسیو’ بازیکن تعویضی رئال مادرید ، به دنبال اشتباه رافینا مدافع تیم بایرن مونیخ در دادن پاس عرضی توپ ربایی کرد و با یک حرکت ترکیبی یک و دو با’ واسکوئز’ با دروازه بان بایرن مونیخ تک به تک شد و برای تیمش گلزنی کرد و بازیکنانش را پیش انداخت .
در دقیقه ی 62 ‘فرانک ریبری’ باز هم در موقعیت گلزنی قرارگرفت اما ‘ناواس’ با جاگیری مناسب یک بار دیگر مانع از گلزنی هافبک مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ شد .
در ادامه ی حملات دنباله دار باوارایی ها مولر و لواندوفسکی نیز فرصت گلزنی داشتند اما آنان نیز همانند ریبری در زدن گل ناکام بودند .
روند ناکامی های بازیکنان بایرن مونیخ در ادامه ی این دیدار همچنان ادامه یافت و آنان همچنان در زدن گل موفق نبودند ، در این دقایق بازیکنان تیم رئال مادرید به دنبال کنترل بازی بوده و تنها به دنبال ضدحمله بودند اما تلاش آنان نیز بی ثمر بود و بازی با همان نتیجه ی 2 بریک تمام شد تا تیم رئال مادرید بخت بیشتری برای صعود به مرحله ی پایانی این رقابت ها داشته باشد .
براساس آمار ، تیم بایرن مونیخ در این دیدار در 75 درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت .
ترکیب بایرن مونیخ :
اولرایش، هوملس ، بواتنگ ، کیمیچ ، رافینیا ، مارتینز ، خامس ، آرین روبن ، فرانک ریبری ریبری ، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر
ترکیب رئال مادرید :
کیلور ناواس ، دنی کارواخال ، سرخیو راموس ، رافائل واران ، مارسلو ، کاسمیرو ، ایسکو ، دنی کروس ، لوکا مودریچ ، لوکاس واسکوئز و کریستیانو رونالدو
‘یورن کویپرس’ داور مطرح هلندی قضاوت این دیدار را برعهده داشت . او با نشان دادن کارت زرد به ‘ریبری’ و ‘تیاگو آلکانترا’ بازیکنان تیم بایرن مونیخ و ‘کاسمیرو’ بازیکن تیم رئال مادرید آنان را جریمه کرد .
شب گذشته و در دیگر دیدار این مرحله تیم لیورپول با نتیجه ی پر گل 5 بر 2 تیم آ.اس رم را شکست داد و گام بلندی برای صعود به دیدار پایانی این رقابت ها برداشت .

"ایرنا"

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها