مرزبان : بهتر است برخی مربیان جنبه ی باخت داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت : متاسفانه برخی مربیان هنوز نمی‌دانند باید احترام یکدیگر را نگه دارند و جنبه ی باخت داشته باشند .

علیرضا مرزبان در مورد بازی پرحاشیه ی روز گذشته (دوشنبه) تیمش مقابل ملوان انزلی اظهار داشت : بازی از لحاظ کیفی در سطح خوبی برگزار شد و البته فوق‌العاده پرتنش هم بود . نبرد‌های یک به یک زیادی داشت و اتفاقاتی هم کنار زمین رخ داد که فکر می‌کنم در فوتبال طبیعی است . با همه این اتفاقات من شخصاً احترام زیادی برای هواداران ملوان قایلم و آرزو می‌کنم این تیم ریشه‌دار در سال آینده با سازماندهی بهتر به لیگ برتر برگردد ، چرا که واقعاً جای ملوان در سطح اول فوتبال ایران خالی است .

وی در واکنش به این موضوع که از او انتظار نمی‌رفت با نادر دست‌نشان درگیر شود ، یادآور شد : من با کسی درگیر نشدم . نمی توانم قبول کنم که به مردم ماهشهر توهین شود . امیدوارم روزی در فوتبال کشورمان شرایطی به وجود بیاید که نیمکت‌های دو تیم کاری با یکدیگر نداشته باشند و تمرکزشان به بازی باشد و اگر هم اعتراضی دارند ، نزد داور مطرح کنند . متاسفانه در جریان بازی از سوی نیمکت حریف به سوی ما بطری آب پرتاب شد . بهتر است برخی مربیان ظرفیت باخت داشته باشند . مشکل بزرگ در فوتبال ما این است که نمی‌دانیم همان طور که در جامعه هنگام رانندگی و موارد دیگر باید به یکدیگر احترام بگذاریم ، در مربی گری هم باید احترام یکدیگر را نگه داریم .

مرزبان خاطرنشان کرد : برخی وقتی تیم‌شان می‌برد صحبت از شناخت‌شان از تیم مقابل ، تاکتیک خوب شان و صحبت‌های بین دو نیمه می‌کنند اما وقتی می‌بازند ، به زمین و زمان گیر داده و افراد دیگر را مقصر شکست معرفی می‌کنند . ضمن این که من مربی‌یی نیستم که حمله‌یی را بی‌جواب بگذارم .

سرمربی شهرداری ماهشهر راجع به شرایط تیمش عنوان کرد : خوشحالم از این که در ماهشهر به هدفم رسیدم و توانستیم تیم را در لیگ یک حفظ کنیم . وقتی اینجا آمدم ، تیم 8 باخت داشت و از بین بردن اثرات آن کار راحتی نبود . جا دارد از شهردار و شورای شهر ماهشهر که ما را در رسیدن به هدف‌مان کمک کردند ، تشکر کنم . از نظر بدنی و تاکتیکی پیشرفت خوبی داشتیم . هواداران پرشور ماهشهر هم به بهترین شکل از ما حمایت کردند . ان شاالله در بازی آخر هم یک نتیجه ی خوب کسب خواهیم کرد تا فصل را با برد تمام کرده باشیم .

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد فصل آینده در ماهشهر بماند ، گفت : در مورد فصل آینده هنوز صحبت مستقیمی از سوی باشگاه با من نشده است . قراردادم تا پایان این فصل است اما سیگنال‌هایی برای تمدید قرارداد به سمتم آمده است . شهردار و شورای شهر ماهشهر مایل به ادامه ی کارم هستند و باید ببینیم چه پیش می‌آید .

"خبرگزاری تسنیم"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها