جنجال ، درگیری ، اخراج و دیگر هیچ

دیدار برگزار شده ی دو تیم ملوان و شهرداری ماهشهر با جنجال فراوان به پایان رسید . دیداری که به سود تیم میزبان به پایان یافت .

از بازی های هفته ی ماقبل پایانی لیگ دسته اول دو تیم شهرداری ماهشهر و ملوان بندرانزلی در جنوب کشور به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت پس از ارایه ی یک بازی کاملاً جنجالی از سوی هر دو تیم ، این تیم میزبان بود که توانست با پیروزی به کار خود خاتمه دهد . 

این دیدار در نیمه ی اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما پس از آغاز نیمه ی دوم و در دقیقه ی 48 ابتدا این تیم ماهشهری بود که توانست دروازه ی میهمان را باز کند . گل شهرداری در این دقیقه توسط فرشید پاداش به ثمر رسید . در طرف مقابل اما ملوانی ها تنها 10 دقیقه زمان می خواستند تا بتوانند این بازی را به تساوی بکشانند و بابک مرادی موفق شد این گل را به ثمر برساند . 

در حالی که بازی با درگیری های ریز و درشت در جریان بود ، در دقیقه ی 70 اعلام یک پنالتی باعث شد تا بشکه ی باروت منفجر شود و جنجال در این دیدار به حداکثر خود برسد . ملوانان که اعتقادی به پنالتی نداشتند ، اعتراض شدیدی به داور کردند و حتی در این میان تصمیم به ترک زمین نیز گرفتند که البته این اتفاق نیفتاد اما شدت درگیری در این دقایق به حدی بود که قاضی میدان مجبور به اخراج سرمربیان دو تیم شد و نادر دست نشان و علیرضا مرزبان را به دلیل حمله به سوی یکدیگر از میدان بیرون کرد . 

در نهایت این ضربه ی پنالتی را باز هم فرشید پاداش وارد دروازه ی ملوانان کرد تا باز هم ماهشهر از حریف خود پیش بیفتد و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پایان این دیدار جنجالی به سود تیم جنوبی باشد . 

با توجه به این که هیچ کدام از این دو تیم در کورس صعود به لیگ برتر نیستند ، درگیری ها و حساسیت های ایجاد شده در این دیدار را می توان به اتفاقات بازی رفت ربط داد . جایی که باز هم هر دو تیم با جنجال به کار خود پایان دادند .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “جنجال ، درگیری ، اخراج و دیگر هیچ”

  • blank
    فرهاد مجیدی
    4 اردیبهشت 1397 at 10:41 ق.ظ

    داوری هفته های آخر علیرغم حساسیت کذایی فدراسیون با افتضاحات متعدد در جریانه ،،، متاسفانه فدراسیون دچار روزمرگی شده و فکر نویی در سطح سازمانی به اون عریض و طویلی تراوش نمیکنه … بخشی از این مشکل به ساختار باشگاه برمیگرده ، لیدرها نقش مهمی در کنترل هیجانات تماشاگران دارن ،تقریباً در تمام بازی های خانگی تعداد محدودی از طرفداران ناسزا و فحش به داور رو نقل دهانشون میکنن . چه طور بازیکن تیم بابک مرادی از ناسزاگویی ماهشهری ها به خانواده اش متاثر میشه ، داور و بازیکن تیم میهمان هم همین تصور رو داره ، مضاف بر این که داوران یه صنف به هم متصلن ، و رصد میشن ، پس خیلی راحت میتونن جو بازی بعدی رو به ضرر ما رقم بزنن و … تو این پروسه این باشگاه و لیدرها هستن که باید سکو رو کنترل کنن . به امید سال آینده و تیم خوب ملوان با اسپانسری منطقه آزاد . وگرنه همین آش و همین کاسه ست .

  • blank
    Mehranneusha
    6 اردیبهشت 1397 at 3:53 ب.ظ

    یه بازی بی ارزش و بی تاثیر در نتیجه … اونوقت ، این همه جنجال !؟
    یه جا که نه … همه جای این فوتبال می لنگه !!

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها