آرسنال 0-3 سیتی : پیروزی تکراری پپ برابر ونگر

منچسترسیتی در دیداری از هفته ی بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه ی 3-0 آرسنال را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد .

شاگردان پپ گواردیولا که چند روز قبل در فینال جام اتحادیه با سه گل توپچی ها را شکست داده بودند ، در دیدار دیشب هم یک سر و گردن بالاتر از حریف بودند و در نهایت به یک پیروزی راحت دست پیدا کردند .

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ، توپ و میدان را در اختیار داشت . در دقیقه ی 9 ، روی همکاری میخیتاریان و رمزی ، دروازه ی سیتی تهدید شد اما ادرسون توانست توپ را مهار کند .

در حالی که آرسنالی ها سخت به دنبال زدن گل برتری بودند ، این سیتی بود که در دقیقه ی 15 به گل اول رسید . لروی سانه با یک حرکت تماشایی از بین چند بازیکن آرسنال گذشت و با یک پاس در عرض ، برناردو سیلوا را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه ی فنی ، توپ را به گوشه دروازه ی پتر چک فرستاد .

 

 

 

بعد از این گل بار دیگر آرسنالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و به دنبال زدن گل تساوی بودند . چیزی نمانده بود که ضربه والی رمزی در دقیقه ی 23 ، کار را به تساوی بکشد اما توپ به جایی رفت که ادرسون انتظار آن را می کشید .

در مقابل ، این سیتی بود که در دقیقه ی 28 به گل دوم رسید . روی همکاری سانه و سرخیو آگوئرو ، داوید سیلوا با پتر چک تک به تک شد و با یک ضربه ی مطمئن ، اختلاف را به دو گل افزایش داد .

آرسنالی ها هنوز از شوک دریافت گل دوم خارج نشده بودند که در دقیقه ی 33 ، گل سوم را دریافت کردند . روی همکاری آگوئرو ، دی بروین و واکر ، توپ در مقابل دروازه به سانه رسید و ضربه ی او به آرامی وارد دروازه ی آرسنال شد .

 

blank

 

بعد از زدن گل سوم ، باز هم این تیم میهمان بود که موقعیت های بهتری روی دروازه ی آرسنال ایجاد می کرد و می توانست در همان نیمه ی اول به گل های بعدی برسد اما این اتفاق نیفتاد و این نیمه با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید .

 

نیمه ی دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و خیلی زود صاحب یک ضربه ی پنالتی شد . خطای اوتامندی روی میخیتاریان باعث شد تا داور نقطه ی پنالتی را نشان بدهد . پیر امریک اوبامیانگ پشت ضربه قرار گرفت اما ضربه ی او را دروازه بان سیتی مهار کرد .

 

حملات توپچی ها ادامه داشت ، این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آن ها استفاده کند . در مقابل ، سیتی می توانست در دقیقه ی 78 ، توسط آگوئرو به گل چهارم برسد اما پتر چک مانع از گلزنی سیتی شد .

 

برتری سیتی در دقایق پایانی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 3-0 سیتی به پایان رسید .

"ورزش سه"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها