ذوب‌آهن اولین سه امتیاز آسیایی را گرفت

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سر گذاشته بود ، در دومین هفته برابر نماینده ی ازبکستان به برتری رسید .

هفته ی دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه با دیدار تیم های ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید . مرتضی تبریزی (۴۷) و حسینی (۹۲) برای ذوب آهن گل زدند .

در نیمه ی اول این بازی هر چند ذوب آهن تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما این تیم مهمان بود که چند موقعیت خطرناک را روی دروازه ی میزبان اصفهانی خود ایجاد کرد و تا آستانه ی باز کردن دروازه ی حریف هم پیش رفت . 

ذوب آهن در نیمه ی اول بدون داشتن برنامه ی خاصی به سمت دروازه ی حریف ازبکستانی حمله کرد و هر چند اکثر دقایق بازی صاحب توپ بود اما موقعیت های خطرناک تیم لوکوموتیو بیشتر از شاگردان امیر قلعه نویی بود .

شروع نیمه دوم برای ذوب آهن هیجانی آغاز شد و مرتضی تبریزی در همان دو دقیقه ی اول با ضربه ی سر دروازه ی حریف را باز کرد تا شاگردان قلعه نویی به آن چه در نیمه ی اول می خواستند ، دست پیدا کنند . 

ذوبی ها که با یک گل گرفتن سه امتیاز را هم ارزشمند می دانستند با احتیاط بیشتری حمله کردند و سعی در حفظ استحکام دفاعی خود داشتند تا با همین یک گل سه امتیاز را کسب کنند . هر چند تیم ازبکستانی در نیمه ی دوم هم مثل ۴۵ دقیقه ی اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما خط دفاع ذوب آهن عملکرد کم اشتباهی داشت و باعث شد این تیم نخستین سه امتیاز در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند . 

درحالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود ، روی ارسال مهدی رجب زاده و اشتباه مدافع لوکوموتیو ، حسینی برای دومین بار دروازه ی حریف را باز کرد .

ذوب آهن در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ی ۳ بر یک مغلوب تیم الدحیل قطر شده بود . 

"خبرگزاری مهر"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها