تساوی هیجان انگیز نساجی و اکسین/ پیروزی شهرداری در دربی تبریز

در یکی از بازی‌های هیجان انگیز باقی مانده از هفته ی بیست و چهارم لیگ دسته اول ، نساجی در خانه ی خود مقابل اکسین البرز متوقف شد .

در سه بازی باقی مانده از رقابت‌های هفته ی بیست و چهارم لیگ دسته اول ، تیم های نساجی در مقابل اکسین ، مس کرمان برابر شهرداری ماهشهر و ماشین سازی تبریز برابر شهرداری همین شهر به میدان رفتند .

در دیدار جذاب ورزشگاه شهید وطنی قایمشهر ، ابتدا تیم میزبان با گل زودهنگام محمد عباس زاده از حریف خود پیش افتاد . هادی شکوری در دقیقه ی ۴۱ و از روی نقطه ی پنالتی گل مساوی اکسین را زد تا نیمه ی نخست دو تیم دست خالی به رختکن نروند .

در نیمه ی دوم این بازی ابتدا تیم اکسین توسط علی امیری به گل برتری رسید و در حالی که می‌رفت در کمال شگفتی این بازی به سود تیم میهمان به پایان برسد ، مجتبی محبوب مجاز در آخرین دقایق بازی کار را به مساوی کشید تا دیدار جذاب دو تیم در پایان با تساوی ۲-۲ تمام شود .

در دیگر دیدار امروز مس در کرمان از شهرداری ماهشهر پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با گل به خودی تیم میهمان به سود مس به پایان رسید .

در آخرین دیدار باقی مانده از این هفته دو تیم تبریزی ماشین سازی و شهرداری به مصاف هم رفتند . در حالی که ماشین سازی در اولین دقایق بازی با یک گل از شهرداری پیش افتاد ، اما شاگردان سیروس دین‌محمدی در نیمه ی دوم دو بار پاسخ این گل را دادند تا در نهایت این بازی با نتیجه ی دو بر یک به سود شهرداری تبریز به پایان برسد .

با برگزاری سه بازی باقی مانده از این هفته نساجی و اکسین به ترتیب ۴۰ و ۳۹ امتیازی شده و در همان رده‌های پنجم و ششم باقی ماندند . مس کرمان نیز ۳۷ امتیازی شد و به رده ی هفتم جدول صعود کرد . جمع امتیازات شهرداری تبریز هم به عدد ۲۷ رسید .

"خبرگزاری مهر"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها