سه امتیازی که از دست ملوانان پرید

بازیکنان تیم ملوان با وجود این که از حریف خود با یک گل پیش بودند ، در آخرین دقایق بازی گل تساوی را پذیرفتند و با یک امتیاز به کار خود پایان دادند .

از هفته ی بیست و دوم بازی های لیگ دسته اول ، تیم های مس کرمان و ملوان بندرانزلی در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند . تا یک امتیاز بی اثر را به دست بیاورند . 

شاگردان دست نشان در حالی تنها دقایقی تا پایان نیمه ی اول زمان داشتند ، توانستند توسط بابک مرادی گلزنی کنند و از حریف خود پیش بیفتند . آن ها در دقایق پایانی از گل خود محافظت کردند تا در نهایت با سه امتیاز راهی رختکن شوند . از آغاز نیمه ی دوم نیز طبیعی بود انزلی چی ها از گل زده خود محافظت کنند و در طرف مقابل کرمانی ها نیز به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند اما این اتفاق تا دقایق پایانی به وقوع نپیوست تا این که در پنج دقیقه ی پایانی مسی ها توسط مقداد احمدخواه توانست دروازه ی تیم مهمان را باز کند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دهند . 

با این امتیاز هر دو تیم 31 امتیازی شدند و در همسایگی یکدیگر در رده ی های نهم و دهم قرار گرفتند ، البته ملوانان این تعداد امتیاز را با یک بازی کم تر از سایر حریفان به دست آورده است .

"ورزش سه"

telegram

0 replies on “سه امتیازی که از دست ملوانان پرید”

  • blank
    mehranneusha
    14 بهمن 1396 at 6:08 ب.ظ

    و البته مصاحبه ی دست نشان هم اینه :
    دشمنان قسم خورده ی ما که نمی تونن بزرگی ملوانو ببینن به همراه یه تیم خرپول لیگ یک ( بادران ) چند تا از تماشاگران فریب خورده ی ملوانو تطمیع می کنن که علیه ما شعار بدن … اونا هم روحیه ی خودشونو از دست میدن ، واسه همین بازی برده رو کم مونده بود ببازیم !!
    داوری هم که افتضاح …
    بازیکن حریف ، موقع پرتاب اوت ، پاش کج میشه ولی داور خطاشو نمی بینه …
    اینا نمی خوان ما موفق بشیم …
    ولی به کوری چشم دشمنان ، با توجه به بازی های سخت حریفان ، ما صعود می کنیم !!!
    اگرم نشد تماشاگران ناراحت نباشن ، سال دیگه احتمالاً می تونن چهار تا ال گیلانو ببینن …!
    منم قول میدم همان طور که امسال ال گیلانو رو بردم ، سال دیگه هم ببرم !
    حالا این که استقلال خوزستان احتمالاً میره فینال که مهم نیست ، اصل اینه که من ال گیلانو رو بردم …!

  • blank
    حجت
    14 بهمن 1396 at 7:51 ب.ظ

    با درود و خسته نباشید به بازیکنان ملوان که حداقل دست خالی از این مسابقه خارج نشدند . تعجب من این بود چرا ملوان عقب کشید و به یک گل اکتفا کرد و تازه بابک مرادی را که چند مدافع حریف را سرگردان کرده بود از زمین بیرون کشیدند ؟ نمی دانم این تصمیم آقای دست نشان بود یا القائات کمک مربیان ؟ ضمن این که نبود یک دروازه بان باتجربه تاکنون خیلی به ملوان ضربه زده ! پس از تبانی هفته ی گذشته ی مس کرمان و گل گهر و تاخیر مصلحتی بازی خونه به خونه و نساجی باید منتظر خیلی حوادث عجیب و غریب دیگر در لیگ 1 بود ! از طرف دیگر نیازی هم نبود دست نشان کارت قرمز بگیرد و از زمین اخراج شود ، مگر این که وسوسه ی عدم حضور در بازی حساس ملوان با “عشق اول و آخرش” نساجی او را به این کار واداشته باشد . علی ایحال ملوانان به رهبری کاپیتان پژمان در وسط زمین و نادر عزت الهی در کنار زمین و تماشاگران پرشور ملوان باید هشیار باشند و در انزلی از نساجی انتقام بگیرند و در صورت لزوم آماده ی تصمیمات اساسی برای ملوان باشند ! دریغ که مدیر کم تجربه ی ملوان و گمنام در عرصه ی فوتبال کشور نتوانست 3 امتیاز غیبت تیم صبا در برابر ملوان (برابر قانون فیفا) را زنده کند تا تیم در بحبوحه ی مسابقات با کسب این سه امتیاز و چند پله صعود روحیه ی جنگندگی بهتری بگیرد (جای مدیران کارکشته و صاحب نفوذ خالی!!!)

  • blank
    حجت
    16 بهمن 1396 at 10:30 ق.ظ

    با سلام و تقدیر از زحمات سرمربی محترم تیم ملوان و همه ی بازیکنان پرتلاش این تیم ، من یک معذرت خواهی به آقای دست نشان بدهکارم که از همین جا از ایشان به خاطر قضاوت ناحق از ایشان عذرخواهی می کنم : تفسیرم را اصلاح می کنم : کارت قرمز گرفتن آقا نادر و اخراج در بازی با مس کرمان را باید به حساب تعصب و حرص و علاقه مندی ایشان به ملوان و سرنوشت تیم نوشت که به اشتباه تعبیر دیگری از آن داشتم . در هر صورت برای آقای دست نشان و تیم محبوب و پرافتخار و نامدار ملوان آرزوی موفقیت می نمایم .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها