صحبت‌های تند بهرامی پس از مکاتبه ی باشگاه ملوان با سازمان لیگ

رییس هیات فوتبال استان قم از مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی انتقاد کرد .

کریم بهرامی درباره ی نامه ی باشگاه ملوان به سازمان لیگ و گلایه‌های مدیرعامل این باشگاه گیلانی که گفته بود ، نباید تاوان بی‌تدبیری مسوولان صبای قم را بدهند ، گفت : ما از کجا می‌دانستیم که چنین برفی در راه است ؟ آن ها نمی‌توانند برای ما تصمیم‌گیری کنند . اعضای تیم ظهر روز گذشته (شنبه) از قم حرکت کردند و شب گذشته در بویین‌زهرا با برف سنگین مواجه شدند . در قزوین هم اجازه ندادند که اعضای تیم به سمت گیلان حرکت کنند .

وی ادامه داد : بازیکنان ، مربیان و کادر همراه صبا خواستند صبح امروز حرکت کنند که پلیس راه باز هم چنین اجازه‌یی نداد . پلیس راه استان قزوین هم نامه‌یی مبنی بر بسته بودن راه‌ها به سازمان لیگ ارسال کرد . هشت ساعت از قم تا انزلی فاصله ی زمانی وجود دارد . این در حالی است که اعضای تیم ساعت 12 روز گذشته به سوی گیلان حرکت کردند . صحبت‌هایی که مطرح می‌شود ، کاملاً بی‌منطق است و ارزش ندارد که در این خصوص صحبت کنم .

رییس هیات فوتبال استان قم با انتقاد شدید از مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار داشت : اگر شما (باشگاه ملوان) نظم دارید ، ورزشگاه خود را درست کنید که وقتی یک نم باران می‌بارد ، ورزشگاه تبدیل به دریاچه می‌شود ! اگر ما زود حرکت می‌کردیم ، برفی نمی‌بارید ؟ اگر اینجا گیر نمی‌کردیم ، جای دیگری گرفتار می‌شدیم . در رشت هم برف باریده و زمین در این شهر تا چهارشنبه یخ‌زده است . بهتر است هر کسی به باشگاه خود بپردازد .

"خبرگزاری تسنیم"

telegram

0 replies on “صحبت‌های تند بهرامی پس از مکاتبه ی باشگاه ملوان با سازمان لیگ”

  • blank
    Rahim
    9 بهمن 1396 at 1:41 ق.ظ

    بودجه هایی که به امثال ورزشگاه های شما از طریق پول بیت المال اختصاص داده می شه ، که بعضی از آن ها یک هزارم سابقه ی فوتبالی باشگاه ملوان را نداره حق داری از دریاچه شدن زمین بی پول ورزشگاه انزلی انتقاد کنی .

  • blank
    احسان
    9 بهمن 1396 at 1:27 ب.ظ

    آقای بهرامی بنده خدا ، احتمالاً برای فرار از بیکاری ، مدیر باشگاه صبا شده ، چون ظاهراً از قوانین فیفا چیزی نمی داند که این گونه سخنان سبک چاله میدانی می زند !

  • blank
    فرهاد مجیدی
    9 بهمن 1396 at 2:33 ب.ظ

    باز هم شانتاژ ،،، آگراندیسمان کردن یه خبر واسه پنهان کردن معایب و نواقص ،،، آقایان مسوول فوتبال کشور ، شما که میرین در شهرهایی که اصلاً تیم فوتبال محلات هم نداره ورزشگاه میسازین ،این پاراگراف آخر رییس هیات فوتبال قم رو باید با طلا بنویسن (البته میدونم پوست کلفتین و مثل اردک آب به پرتون نمیگیره) یه نم بارون زمین شما رو به باتلاق تبدیل میکنه ،،، این زمین در گذشته با امکانات وقت ساخته شد ، کدام رییس ورزشی کشور اومد حداقل یه فکر در انداخت ، هزینه ی مسقف کردن این ورزشگاه چقدره ؟؟؟ اگر در این چهل سال ماهی هزار تومان اعتبار به این شهر فوتبالی میدادین تا الان هم درست شده بود . متاسفم برای کشورم و علی الخصوص مدیران استانی (که همه چیز رو از بعد ناسیونالیستی رشت و انزلی میبینن) و مدیریت شهری که عاشق میز و مقامه ، غیربومی با دیدگاه منفیه . اما متعجبم چرا بزرگان شهرم که در جای جای کشور مقام و میزی دارن تو مصاحبه های تلویزیونی چیزی نمیگن ،،، ما داریم مرگ ملوان رو فقط نظاره می کنیم . اگر تا دو سال دیگه تو دسته ۳ مسابقات کشوری بودیم ، حیرت نکنید .

  • blank
    فرهاد مجیدی
    9 بهمن 1396 at 2:53 ب.ظ

    آقای بهرامی بی تدبیری خودتون رو با فشار انگشت به نقطه ضعف مدیران شهری ما پنهان نکن ، قبول کن نظارت نداشتی … هواشناسی علم غیب نمیخواد ، سرچ چند تا سایت میخواست که از ده روز قبل هواشناسی هشدار برف و باران رو برای شمالغرب و شمال از طریق رسانه‌های جمعی هم داده بود ، میشد از جمعه میمان این شهر بشین ، هرچند واقفیم که اوضاع مالی شما بدتر از ماست .

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها