گذر استقلال از هم نام خوزستانی با سه گل

شاگردان وینفرد شفر موفق شدند با سه گل از سد استقلال خوزستان هم بگذرند .

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سه بر صفر شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید .

در این بازی تیم تهرانی نمایش به مراتب بهتری نسبت به حریفش داشت و در نهایت با سه گلی که وریا غفوری ، علی قربانی و روزبه چشمی به ثمر رساندند ، به پیروزی رسید .

با این برد استقلال ۲۶ امتیازی شد و موقتاً در رده ی چهارم جدول قرار گرفت .

نیمه ی نخست :

در این نیمه از بازی دو تیم ، استقلال تهران کاملاً بر بازی سوار بود و بازیکنان این تیم چندین و چند فرصت گلزنی را از دست دادند . از جمله ی این فرصت‌های می‌توان به موقعیت تک به تک محسن کریمی و سرور جپارف با وحید شیخ ویسی اشاره داشت که نتیجه‌یی در بر نداشت .

تک گل این نیمه را وریا غفوری در دقیقه ی هفتم به ثمر رساند . او در مصافی تک به تک با شیخ ویسی موفق شد توپ را بر خلاف جهت حرکت این دروازه‌بان به گل تبدیل کند .

تنها فرصت قابل توجه گلزنی برای تیم استقلال خوزستان را مارینی در دقیقه ی ۳۷ به دست آورد و شوت محکم او را حسینی به کرنر فرستاد .

نیمه ی دوم :

در نیمه ی دوم این مصاف ، تیم استقلال تهران خیلی زود به گل رسید . شوت علی قربانی در دقیقه ی ۴۷ بعد از برخورد به مدافع استقلال خوزستان تغییر مسیر داد و آبی‌های تهران به گل دوم رسیدند . در ادامه دقایقی تیم استقلال خوزستان روی دروازه ی تیم استقلال تهران فشار آورد ولی اشتباهات بازیکنان خوزستانی در دادن پاس نهایی و خروج‌های به موقع حسینی دروازه‌بان استقلال تهران مانع از ایجاد موقعیت جدی برای تیم میزبان شد .

در ادامه در دقیقه ی ۷۴ روزبه چشمی روی پاس دقیق شجاعیان تیر خلاص را به استقلال خوزستان زد و تیم استقلال تهران با سه گل از تیم استقلال خوزستان پیش افتاد .

بعد از گل سوم استقلال تهران ، بازی متعادلی از سوی دو تیم ارایه شد تا آبی‌های پایتخت با کسب هر سه امتیاز این دیدار به روند خوب خود ادامه دهند .

"ایسنا"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها