صنعت نفت پرسپولیس را حذف کرد

تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست مقابل صنعت نفت آبادان در ضربات پنالتی از راهیابی به مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی بازماند .

در یکی از دیدارهای مرحله ی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی از تیم صنعت نفت میزبانی کرد که این بازی در ۹۰ دقیقه و سپس در وقت های اضافه ، با نتیجه ی تساوی یک – یک به اتمام رسید تا کار بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود . در نهایت صنعت نفت موفق شد حریفش را شکست بدهد .

در وقت های قانونی فرشاد احمدزاده (۲۶) برای پرسپولیس و علی عبدالله زاده (۴۷) برای صنعت نفت گلزنی کردند . 

پرسپولیس این مسابقه را با ترکیب علیرضا بیرانوند ، سیدجلال حسینی (کاپیتان) ، شجاع خلیل‌زاده ، محمد انصاری ، حسین ماهینی ، محسن ربیع‌خواه ، کمال کامیابی‌نیا ، محسن مسلمان (۶۷ –  بشار رسن) ، فرشاد احمدزاده (۶۹ – سیامک نعمتی) ، گادوین منشا و علی علیپور آغاز کرد .

دقایق ابتدایی بازی با اشتباهات متوالی بازیکنان دو تیم در پاسکاری همراه بود ولی فرشاد احمدزاده که با توجه به مصدومیت وحید امیری در ترکیب سرخ پوشان قرار داشت ، در دقیقه ی ۲۶ توانست روی یک ضربه ی سر چکشی گل اول بازی را به ثمر برساند .

گادوین منشا مهاجم پرسپولیس که در دقیقه ی ۲۱ بازی یک فرصت خوب تک به تک را از دست داده بود ، در دقیقه ی ۴۴ هم موقعیت خوب دیگری را از دست داد تا نیمه ی نخست با یک گل به سود سرخ پوشان خاتمه یابد .

هرچه قدر که دقایق ابتدایی نیمه ی نخست کسل کننده و سرد بود ، بازی در نیمه ی دوم طوفانی آغاز شد و علی عبدالله زاده در دقیقه ی ۴۷ گل تساوی را با یک ضربه ی سر – مشابه با گل بادران به پرسپولیس- وارد دروازه ی سرخ پوشان کرد .

پرسپولیس بعد از دریافت گل تساوی و در عرض ۵ دقیقه دو موقعیت خوب توسط کمال کامیابی نیا به دست آورد . ابتدا ضربه ی سر کامیابی نیا در دقیقه ی ۴۸ در آستانه ی ورود به دروازه ی نفت بود که توپ از روی خط به کرنر فرستاده شد . در دقیقه ی ۵۱ هم کامیابی نیا در محوطه ی شش قدم نفت می توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند ولی دروازه ی نفت را این بار مگنو باتیستا نجات داد .

در ادامه بازیکنان صنعت نفت بازهم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند ، از جمله ضربه ی کاشته ی کرار جاسم در دقیقه ی ۶۱ و شوت مگنو باتیستا در محوطه ی جریمه ی پرسپولیس که توپ این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت .

برانکو با ورود بشار رسن و سیامک نعمتی به جای محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بخش هجومی تیمش را تقویت کرد . گادوین منشا هم در دقیقه ی ۸۲ با یک ضربه ی سر می توانست دومین گل پرسپولیس را بزند که دروازه بان نفت مانع باز شدن دروازه اش شد .

در نهایت تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا کار برای تعیین برنده ، به وقت های اضافه کشیده شود . در وقت های اضافه ی اول و دوم هم پرسپولیس توسط کامیابی نیا ، بشار رسن و منشا می توانست نتیجه را عوض کند که این موقعیت ها ثمری نداشت و کار بعداز ۱۲۰ دقیقه تلاش به ضربات پنالتی کشید .

در ضربات پنالتی هم این تیم نفت بود که موفق شد حریفش را شکست بدهد و راهی مرحله ی نیمه نهایی شود .

تیم خونه به خونه ی بابل پیش از این راهی مرحله ی نیمه نهایی شده بود . استقلال خوزستان هم امروز با شکست دادن تراکتورسازی به نیمه نهایی رسید .  برنده ی بازی فردای استقلال و ایرانجوان هم راهی مرحله ی نیمه نهایی می شود .

حریفان مرحله ی نیمه نهایی بعد از قرعه کشی مشخص می شوند . 

"خبرگزاری مهر"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها