مربی شهرداری ماهشهر : می‌توانستیم ۴ گل به ملوان بزنیم !

مربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت : می‌توانستیم به ملوان سه یا چهار گل بزنیم .

حسین محمدیان مربی تیم شهرداری ماهشهر بعد از باخت ۲ بر یک مقابل ملوان گفت : با شرایطی که دو تیم داشتند برای برد به میدان آمدند . در شروع بازی هم گلزنی کردیم . با احترامی که برای ملوان و دست‌نشان قایل هستم باید بگویم می‌توانستیم ۳-۴ گل به ملوان بزنیم اما هجمه‌یی که از سوی تماشاگران به داور ایجاد شد ، باعث شد داور تحت تاثیر قرار گیرد و نتوانست بازی را به خوبی کنترل کند .

وی افزود : از داوران تقاضا می‌کنم که تلاش بیشتری بکنند تا تیم‌ها متضرر نشوند . باخت به گردن داور نبود اما در این شکست تاثیر داشت . فشار تماشاگران و کادرفنی ملوان باعث شد این گونه قضاوت کند . من برای اولین‌بار است به انزلی آمده‌ام اما انتظار میزبانی بهتری داشتم ، آن ها میزبان خوبی برای ما نبودند . ملوان تیم خوشنامی است اما بهتر است تماشاگران ، حریف و داور را تحت فشار قرار ندهند . 

مربی تیم فوتبال ماهشهر در مورد موقعیت‌های گلزنی تیمش گفت : موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که گل نشد . بازیکنان تیم ما با هواداران درگیر نشدند . نتیجه ی بازی مساوی بود . اما هجمه ی هواداران به داور بازی را تحت تاثیر قرار داد . 

محمدیان افزود : دو سه بار در ماهشهر بازنده شدیم ، اتفاقی هم نیفتاد . در بازی با نساجی چه اتفاقی رخ داد ؟! در بازی با نساجی ۷ دقیقه وقت اضافه گرفته شد و ما در آن دقایق گل خوردیم و باختیم اما کادرفنی مشکلی ایجاد نکرد .

وی در مورد درگیری تدارکاتی تیم‌شان با هواداران اظهار داشت :‌ هیچ‌کس در خوزستان غریب نیست و غریب نخواهد بود ، خوزستانی ها مهمان‌پذیر هستند ، شما به شهر ما بیایید و امتحان کنید . 

در ادامه مربی ماهشهر با خبرنگاران به جروبحث پرداخت و گفت : داور حساس‌ترین خطاها را به سود ما نگرفت . آرزو می‌کنم ملوان همان ملوان سابق باشد . 

"خبرگزاری فارس"

telegram

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها