نصیری : هواداران نگران کسر ۶ امتیاز نباشند

سرپرست باشگاه ملوان می‌گوید که هواداران این تیم نگران کسر ۶ امتیاز از ملوان به خاطر بدهی به زلاتکوفسکی نباشند و این مشکل حل می‌شود .

باشگاه ملوان بندرانزلی که در طول یک سال و نیم گذشته درگیر پرونده ی شکایت زوران زلاتکوفسکی بوده ، تا تاریخ ۳۰ آبان فرصت دارد تا طلب یک میلیارد تومانی این بازیکن را پرداخت کند تا از کسر ۶ امتیاز از این تیم جلوگیری شود . در صدور این حکم فدراسیون فوتبال هم به نوعی مقصر است ، زیرا با کوتاهی در ارسال نامه ی فیفا به باشگاه ملوان و سوزاندن مهلت سه هفته یی این باشگاه برای ارسال اسناد و مدارک اعتراض به حکم کمیته ی انضباطی فیفا در مورد پرونده ی زلاتکوفسکی به CAS ، عملاً فرصت اعتراض را از باشگاه ملوان گرفت .
مهران نصیری سرپرست باشگاه ملوان درباره ی آخرین اقدامات باشگاه ملوان برای پرداخت بدهی یک میلیارد تومانی به زوران زلاتکوفسکی بازیکن سابق این تیم ، اظهار کرد : من به شخصه خودم با بازیکن مذاکره کردم تا شرایط مناسبی برای پرداخت طلب او فراهم کنیم که خوشبختانه قدم های خوبی برداشتیم . از آن طرف در بحث تامین منابع مالی ، هم مسوولان باشگاه و هم مسوولان شهری که در راس آن‌ها خسته‌بند نماینده ی انزلی حضور دارد ، پیگیر وصول پولی که قرار است به ما کمک شود ، هستند . ان شاالله این مشکل حل می‌شود . 
او در پاسخ به این سوال که آیا هواداران ملوان نگران کسر ۶ امتیاز از این تیم نباشند ، گفت : نه ، هواداران نگران کسر ۶ امتیاز نباشند . اگر تاکنون فعالیت‌های مان را رسانه یی نکردیم ، به خاطر این بوده که نهایی نشده بود اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا از این مهلکه جان سالم به در ببریم .
از باشگاه ملوان اخباری به گوش می رسد که محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تخصیص یک میلیارد تومان به باشگاه ملوان برای پرداخت بدهی زلاتکوفسکی موافقت کرده اند . سرپرست ملوان درباره ی این خبر و این که فردا (دوشنبه) این پول به حساب باشگاه ملوان واریز می‌شود ، تصریح کرد : من صحت و سقم این خبر را نمی‌توانم اعلام کنم . ما هم در همان حدی که شما شنیدید ، شنیده‌ایم . بله ، نماینده ی ما پیگیر مواردی برای تامین منابع مالی است که شاید یکی از آن ها این موضوع باشد . دولت سالانه به تیم‌های زیادی کمک می‌کند ، امیدواریم که به باشگاه ملوان هم کمک کنند .
نصیری در ادامه درباره ی وضعیت تیم ملوان در رقابت های لیگ آزادگان که با ۱۷ امتیاز در رده ی دهم قرار گرفته است ، بیان کرد : تیم ملوان تحولات زیادی داشته و ۶۰ تا ۸۰ درصد تیم تغییر کرده است . پس از این تغییرات ، تیم برای جا افتادن نیاز به زمان دارد . امیدواریم تیم از هفته ی جاری روی غلتک بیفتد و به جایگاه واقعی خودمان برسیم .

"ایسنا"

telegram

0 replies on “نصیری : هواداران نگران کسر ۶ امتیاز نباشند”

  • blank
    حجت
    28 آبان 1396 at 7:18 ب.ظ

    مدیر محترم وب سایت سپید نیوز . باسلام ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما ، لطفاً خبر کمک وزارت ورزش را به خاطر منافع ملوان حذف کنید ، چون همین حالا هم ملوان به حد کافی دشمن کینه جو داره و آماده هستند از کاه کوه بسازند !

نوشته‌های تازه

تیر 1403
ش ی د س چ پ ج
 1112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
0607080910  

بایگانی‌ها